FANDOM

00.Переслідування невидимки (головна)

Переслідування невидимки — завдання режиму Велика прогулянка у грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Опис Редагувати

Завдання береться в квестовика №10 (див. карту) в Нью-Арку, біля бару Морелло.

Мета: необхідно переслідувати невидимку.

Він з'являється тут же, праворуч. Його легко втратити з виду, оскільки невидимка майже прозорий. Він бігає швидше за Томмі, різко змінює напрямок руху, зупиняється біля стінок і присідає, зливаючись з обстановкою. Якщо ви сильно відстанете, то завдання буде провалене. Але якщо ви втратили невидимку з виду, не поспішайте впадати у відчай — можливо, скоро він повернеться на це місце.

Спочатку він біжить у двір бару й зупиняється під навісом. Потім біжить праворуч, огинає будинок і зупиняється, потім повертається назад, перетинає вулицю, присідає біля першого світлого будинку, зупиняється в телефонній будці. Потім біжить із зупинками до станції Нью-Арк і піднімається нагору з того боку, де потрібно їхати до станції Вулиця Джуліано. Залишіться внизу, він повернеться, недалеко відбіжить і підніметься знову. Ось тут не відставайте, оскільки він може заскочити в поїзд метро. Сідайте у вагон і виходьте на наступній станції. Випереджаючи його, спускайтеся вниз. Маршрут складно описати, але він дворами біжить до ріки, де на вас вже чекає нагорода.

Нагорода: Bolt-Thrower на Центральному острові, під мостом Джуліано, в кінці стеження.

Нотатки Редагувати

  • Невидимку можна вбити бітою, але нічого корисного це не принесе.
  • Якщо ви відстаєте й ось-ось втратите невидимку, можна в нього постріляти, це його пригальмує.
  • Також досить часто буває, що невидимка зачіпає пішохода й не збирається його обійти, або щось ще затримує його. Це ваш шанс його наздогнати, якщо ви відстаєте.
  • Якщо вийти з вагону за секунду до закриття дверей (тих, навпроти яких стоїть невидимка), то він залишиться у вагоні, що призведе до провалу місії, тому що бігом Тому за поїздом не поспіти.
  • Місія є відсиланням до книги Герберта Уеллса Людина-невидимка.

Баги Редагувати

  • Може так статися, що невидимка зупиняється за кілька метрів до призової машини, заважаючи довести справу до кінця. Призову машину можна отримати іншим способом.
  • Ближче до кінця гри громадський транспорт може перестати ходити в одному напрямку або повністю.
  • Невидимка може зупинитися й припинити бігати, якщо до місії або в ході переслідування ви вбили когось на його шляху. Ви зрозумієте це з його слів: «Господи Ісусе, вбивство».

Галерея Редагувати

П · О · Р Завдання Великої прогулянки
Оуквуд Вбити Швидкого Гонзалеса
Оук-Хілл Розмінування
Хобокен Заміна гоночних болідів  · Вантажівка з вибухівкою (на час)  · Пробитий бензобак  · Переслідування літака  · Спотворення огляду
Діловий район Вантажівка з вибухівкою  · Вбивство снайперів
Нью-Арк Переслідування невидимки  · Бомбардування мосту  · Бомби в таксі
Центральний острів Доставка коробки
Чайнатаун Морський монстр
Мала Італія Телефонні будки
Робочий квартал Переслідування НЛО  · Вбивство гангстерів  · Вибухаючий спорткар  · Вогняна турбіна

Випадкова вікі