FANDOM

Порятунок Марті — остання місія Марті в DLC Joe’s Adventures.

Сюжет і проходження Редагувати

Марті дзвонить Джо Барбаро зі станції метро Кінгстон а з проханням врятувати його, бомбісти хочуть помститися Марті за вбитого друга.

На високому рівні складності пройти місію буде не просто. Бомбістів багато, деякі з них озброєні дробовиками, краще б вам при виконанні цього завдання взяти аналогічну зброю. На легкому рівні вистачить і звичайного"Кольта".

Розібравшись з бомбистами, тягніть Марті до виходу. По дорозі доведеться розібратися з ще однією групою бомбістів, після чого залишиться посадити Марті в машину і відвезти його до Ель Греко. Безпечна зона знаходиться зовсім поруч. У нагороду за допомогу Марті ви отримуєте його квартиру і $ 200.00.

Цікаві факти Редагувати

  • Це єдина місія, дія якої відбуваються на станції метро.
  • Єдиний момент у грі, де ми можемо увійти в метро.
  • У цій місії може відбутися баг: коли ви вбиваєте ворогів, Марті розмовляє.
  • У брифінгу Марті каже що він зачепив хот -род бомбістів. Однак за всю гру не зустрічається жодного бомбиста на такій машині. Можливо з самого початку ворогами були бріолінщікі.

Playboy Редагувати

У цій місії можна підібрати два журналу:

  • Перший знаходиться на станції метро в загратованому приміщенні. В інших місіях він отсутсвует.
  • Другий журнал — вдома у Марті на столі поруч з радіоприймачем, доступний в будь-який момент при проходженні гри.

Випадкова вікі