FANDOM

Потяг — автономний локомотив (як правило, з вагонами), вантажний (товарний) транспорт у грі Mafia: The City of Lost Heaven.

З'являється в розділі Везе ж покидьку!. Після всіх провалів Енніо Сальєрі доручив вбивство Серджіо Морелло найманим ґанґстерам. Томас Анджело був відправлений на це завдання «чисто для підстраховки». Події тривають на залізничному переїзді, північніше Хобокена. Ґанґстери вирішують виштовхнути машину Серджіо на колію в той момент, коли потяг наближатиметься до переїзду. Для цього один із них зв'язує регулювальника й надягає його робочу форму. Але водій Серджіо Морелло виявляється розторопнішим: натискує на газ і з'їжджає з колії, в той час як кілери на своїй машині попадають прямиком під потяг! Більше потяг сюжетної важливості в грі не несе.

Нотатки Редагувати

  • Нарівні з пароплавом, дирижаблем та літаком є ґеймплейним транспортом (тобто не доступний для використання гравцем).
  • Ймовірна швидкість зіткнення з машиною кілерів на залізничному переїзді — 100 км/год.
  • Це — англійський локомотив компанії LMS.
  • На локомотиві також присутні надписи 07685 (на баку) і 2290 (на кабіні).
  • Колесна формула локомотива — 0-5-0. 
  • Чотири типи вагонів, що зустрічаються в грі, представлені в галереї.
  • Другого разу його можна побачити в порту, однак забратися в кабіну майже неможливо.

Випадкова вікі