FANDOM

Ці листи складені і показані у своєму твіттері самим розробником, вони описують діяльність Віто рік до початку «Mafia Ⅲ». В деяких випадках в них містяться натяки на якісь реальні майбутні події (новий трейлер або презентація гри на виставках), але в більшості випадків вони нічого не значать.

Незважаючи на посилання в Нью-Бордо, Віто Скалетта досі підтримує зв'язок з Емпайр-Бей добровільно або вимушено. Намагаючись зберегти конфіденційність інформації, Скалетта кодує свої поштові листівки з допомогою різних шифрів. Зазвичай це шифр Цезаря, де у всіх листах ключі різні, або шифр з підстановкою зайвих слів, в яких весь текст на перший погляд, втрачає сенс. Одержувачем листів є невідомий Л., однак відповіді від нього не демонструються або їх просто немає. Серед фанатів є впевненість, що цей адресат — Лео Галанте.

Розшифровка листівРедагувати

Всі послання були відсортовані за датою відправки, а не з появи в твіттері розробників. Весь переклад взято з групи в ВК[1].

4 березня 1967 рокуРедагувати

«Л. - Я завжди буду мати прихильність до Rat Pack, коли мова йде про музику, але є багато можливостей, якими ми могли б скористатися. Особливо в Нью-Бордо. Більше, ніж працюючи в якомусь магазині. Я кажу про легальному бізнесі. Враховуючи, яке значення музики для цього міста, це може бути іншим способом, щоб обвести мого улюбленого Дядечка навколо пальця. - Віто.»
— ©

73964EY4fAE

7 березня 1967 рокуРедагувати

«Дорогой Л. Довгі 17 чортових років після всього цього ти думаєш, що дядько Сел втомиться тримати свою голову в моїй дупі? Все зміниться. Я візьмуся за це. З чим я не буду мати справу, так це з тим, як це місце може бути чортової коробкою цукерок. Я потрібен тобі в Емпайр-Бей. Тільки слово - і я донесу на нашого улюбленого дядька, після того, як я поговорю з ним тут через тиждень. Зустрічаємося 19 квітня о 8 годині ранку.[2].Віто»
— ©

S2FSghCVBVw

14 квітня 1967 рокуРедагувати

«Л. Я знайшов чудове укриття для тієї проблемної щури. Ви чули про цьому пекельному переполосі в 55-му році. Є припущення щодо цієї частини, ця могла бути пастка навколо невеликої кількості сиру. У дядька Села є прихильність до щура всього пара розбіжностей. Віто.»
— ©

L5bkBw0ET-Q

3 травня 1967 рокуРедагувати

«Л. Пройшло досить багато часу, але я, нарешті, знайшов бармена, який наливає більш-менш пристойну випивку. Тепер якийсь місцевий репортер хоче написати рецензію на ресторан. Не знаю, що в нього на думці, але впевнений, він любить морепродукти. До речі, про останніх: кілька партій риби, що ви прислали з Емпайр-Бей, я отримав, як і просив. - В.»
— ©

Z3X6M7N3- Q

23 травня 1967 рокуРедагувати

«Л. якби ти розповів мені це 16 років тому, коли я сидів на осторонь і спостерігав, як якісь придурки штовхають наркоту на вулицях, я б сказав, що ти зійшов з розуму. Знаю, я не повинен втручатися в справи Дядечка, але це суща дурниця. Він відсторонив мене від дій; журналісти винюхували про нього інформацію, але зараз він тримає їх у вузді. Віто.»
— ©

WJv46gA4OO8

14 червня 1967 рокуРедагувати

«Л, - Мене попросили представити інтереси нашої Сім'ї на наступному тижні в Каліфорнії для деяких наших спільних друзів. Не знаю, якщо це ідея Дядька або у нього щось на умі, те це єдиний плюс цієї поїздки. У мене всього один день, щоб відвідати скачки, і, можливо, відвідати декого, кому я зобов'язаний візиту.»
— ©

Ck1 NQLUkAAGLUD

ПриміткиРедагувати

  1. https://vk.com/mafia3universe.
  2. Це дата показу одного з трейлерів до гри.

Випадкова вікі