FANDOM

00.Пробитий бензобак (головна)

Пробитий бензобак — завдання режиму Велика прогулянка у грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Опис Редагувати

Завдання береться в квестовика №6 (див. карту) в районі Хобокен, на невеликому кутковому пустирі.

Мета: необхідно відігнати Trautenberg Model J до Пожежного департаменту в Робочому районі.

Квест починається в Хобокені. Підступ у тому, що бензобак спорткара пробитий, бензин сильно витрачається на підвищених обертах, і трохи, якщо машина стоїть. Рухайтеся від місця старту до найближчої заправки в Діловому районі, потім — до колонки на Центральному острові (через міст Джуліано), потім — у Малій Італії і звідти — до фінішу. Останній відрізок — найскладніший.

Нагорода: Speedee, на заході Робочого району, в кінці пройденої дистанції.

Проходження (поради) Редагувати

  • Не розвивайте швидкість настільки велику, щоби вам доводилося часто гальмувати, особливо на підйомах на мости — пам'ятайте, що за ними йдуть спуски, де можна просто котитися.
  • Для збереження швидкості намагайтеся якомога менше їхати по трамвайних рейках або бруківці.
  • Ручне перемикання на високу передачу після розгону забезпечить зниження витрати палива: на низькій передачі при автоматиці автомобіль гальмує швидше. Ще один варіант — включати "нейтраль", використовуючи зчеплення.
  • Якщо не вистачило зовсім трохи до потрібної точки, можна підштовхнути квестову машину будь-якою іншою (не забудьте перед тим включити "нейтраль"), а потім повернутися назад у свій автомобіль.

Галерея Редагувати

П · О · Р Завдання Великої прогулянки
Оуквуд Вбити Швидкого Гонзалеса
Оук-Хілл Розмінування
Хобокен Заміна гоночних болідів  · Вантажівка з вибухівкою (на час)  · Пробитий бензобак  · Переслідування літака  · Спотворення огляду
Діловий район Вантажівка з вибухівкою  · Вбивство снайперів
Нью-Арк Переслідування невидимки  · Бомбардування мосту  · Бомби в таксі
Центральний острів Доставка коробки
Чайнатаун Морський монстр
Мала Італія Телефонні будки
Робочий квартал Переслідування НЛО  · Вбивство гангстерів  · Вибухаючий спорткар  · Вогняна турбіна

Випадкова вікі