FANDOM

00.Прогулянка (головна)

Режим «Прогулянка» в Mafia

Прогулянка (англ. Free RideВільне Переміщення) — режим гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Відкривається у міру проходження основного сюжетного режиму. Дозволяє гравцеві вільно переміщуватися по місту й вести самостійне "життя" без чітких завдань та настанов.

Хронологічно, період, показаний в даному режимі, розташований між 1930 роком (але ПІСЛЯ вступу
Томаса Анджело в Сім'ю) та 1938 роком (але ДО його розмови з детективом Норманом).

Початкові налаштування Редагувати

Щоби почати гру, в «Головному меню» треба вибрати пункт «Прогулянка» та у діалоговому вікні, що з'явилося, необхідно послідовно задати ряд налаштувань:

00.Прогулянка (доп.1)

Налаштування параметрів

  • Щільність руху — кількість цивільних автомобілів на дорогах. При мінімальному значенні вам зустрінуться лічені машини, припарковані на вулицях.
  • Щільність пішоходів — те ж саме для пішоходів.
  • Щільність патрулів — повна шкала відповідає звичній кількості патрулів.
  • Розташування — визначає доступну територію:
    • Місто-мал. — тільки Лост-Хевен, за винятком районів Чайнатаун, Оук-Хілл та Оуквуд.
    • Місто-ніч — нічний Лост-Хевен. Рух і патрулі обмежені, доступне передмістя.
    • Пленер-ніч — заміські дороги нічних околиць. Є можливість повернутися назад у місто.
    • Місто-день — весь Лост-Хевен із можливістю виїхати за місто.
    • Пленер-день — там немає мафії та поліції, а також швидкісних автомобілів.
00.Прогулянка (доп.2)

Машини режиму «Прогулянка»

  • Машина — автомобіль, в якому Томмі почне гру. Список доступних автомобілів поповнюється у міру проходження «Сюжету» та режиму Велика прогулянка.

Після натискування кнопки "ОК", залишається вибрати Місце — конкретну точку, де почнеться гра у вибраному Розташуванні.

Опис Редагувати

Після завантаження заданої гри, Томас Анджело починає у власній машині. Він добре озброєний — у списку спорядження: Томмі-ган, обріз, кольт і магнум. У правому верхньому куті відображається сума готівки ($0 на початку гри). На екран виводиться інформація:

«Таксі: Коли ви за кермом таксі, ви можете заробляти гроші, підвозячи пасажирів.
Ґанґстери: Ви будете отримувати гроші за кожного вбитого ґанґстера.
Швидкість: Ви будете отримувати винагородження за їзду на високих швидкостях.
Аварії: За кожну розбиту машину ви отримуєте гроші.
Здоров'я: Ви можете лікуватися в Лікарні, але це буде коштувати вам грошей.
Зброя: Ви можете купувати зброю в лавці Жовтого Піта.
Транспорт: Ви можете відвідувати автосервіс Бертоне й лагодити свою машину за гроші.
Збереження: На любому етапі ви можете зберегти гру, завітавши до Бару Сальєрі.
»
— © Завдання режиму Прогулянка

Способи заробітку Редагувати

Види діяльності, які можуть принести дохід:

  • Таксі — можна розвозити пасажирів за кермом машини, пристосованої для цього виду діяльності (це можуть бути випадкові Falconer Yellowcarабо декотрі призові машини, які гравець заробив в режимі Велика прогулянка). Сума оплати залежить від того, як швидко ви доставите пасажира в пункт призначення — гонорар може вираховуватися в сотнях і навіть тисячах доларів.
  • Ґанґстери — вбивство людини в чорному плащі на тротуарах або в мафіозних автомобілях, що відзначаються на радарі помаранчевим кольором, оцінюється в $500 (ґанґстери добре озброєні).
  • Швидкість — їзда на швидкості понад 70 миль/год кожні 2-3 секунди буде приносити гравцеві $100 (найпростіший вид заробітку, особливо за містом).
  • Аварії — за кожний підірваний автомобіль гравець отримує $100 (найнеефективніший вид заробітку).

Статті витрат Редагувати

Зароблені гроші можна витратити з вигодою:

  • Відновлення здоров'я — повне відновлення в центральному госпіталі коштує $1000.
  • Купівля зброї — широкий асортимент в лавці Жовтого Піта за ціною від $10 до $2000.
  • Ремонт транспорту — полагодити свою машину можна в автосервісі Бертоне за $2000.
  • Заправка автомобіля — повний бак на будь-якій АЗС коштує $500.
  • Оплата штрафів — будь-яке порушення ПДР коштуватиме вам рівно $1000.
  • Збереження гри — щоби зберегти поточний прогрес, умовно загляньте в Бар Сальєрі, залишивши в ньому $2000 (у списку файлів завантажень використовується лише один слот).

Поради Редагувати

  • Можна скористатися попереднім збереженням, щоби, у разі загибелі героя, почати з цього місця. При кожному перетині лінії міста та сільської місцевості всі досягнення зберігаються (до виходу з гри), а автомобілі, залишені біля воріт бару Сальєрі, переміщуються в гараж, за ворота.

Приховані автомобілі Редагувати

По всьому місті в різних місцях можна знайти до 6 машин:

Детальніше місцезнаходження див. в статтях про автомобілі.

Нотатки Редагувати

  • Отримати доступ до всіх районів міста та сільської місцевості можна на самому початку гри. Для цього потрібно, знаходячись у Малому Місті, відправитися в Робочий район та натиснути кнопку «Дія» на секретних дверях жовтого кольору.
  • Щоби перед початком гри мати можливість обрати собі будь-який автомобіль із списку призових авто, потрібно спочатку завантажити режим Велика прогулянка й натиснути кнопку «Дія» на дверях цього будинку в Оуквуді.

Випадкова вікі