FANDOM

ПРО-00.ПРОЛОГ (головна)

Дивитися на YouTube

ПОР Інтермеццо
Вступ Пролог  ·  ·  · Епілог

Пролог — другий (попередній) відеоролик гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Програється по закінченні відеозаставки Вступ. Зав'язування бесіди між Томом і детективом Норманом. Початок «грандіозної» історії…

Стислий зміст Редагувати

Знайомство Томаса Анджело з детективом Норманом. Том робить пропозицію: свідчення на суді проти сім'ї Сальєрі в обмін на захист для дружини та дочки. Норман зацікавлений.

Повний діалог

— Детектив Норман? Можна мені сісти за ваш столик? Простіть за затримку — мені не хотілося, щоби хто-небудь мене помітив. Розумієте?
— Я не звик сидіти за одним столом із такими, як ви.
— В мене до вас ділова пропозиція, детектив.
— Я не бізнесмен, а якщо би навіть був ним, то не став би вести справи з людьми на зразок вас.
— Я теж рідко маю справу з людьми вашого сорту, але моя пропозиція — особлива. Це буде корисно вам, вашому керівництву й мені самому. Річ іде про дещо на кшталт угоди.
— Угоди?..
— Ну, скажімо, я займаю високе положення в одній не зовсім легальній організації. Про цю організацію ваші люди дуже хотіли би знати більше, а в мене, з іншої сторони, є причини не хотіти… <пауза> В мене є поважні причини бажати, щоби мене більше не прираховували до цієї організації. З цього діла дуже нелегко вийти, ви розумієте?
— Гадаю, що зрозумів, звідки ви прийшли. Ваша голова поважчає на пару куль, якщо ви швидко не щезнете, так?
— Це не єдина причина. У вас є діти, детектив? У мене — дружина й дочка. Я не хочу, щоби в них були через мене неприємності.
— Так? Ну, а я не збираюся просто так взяти під захист бандита-макаронника. Вам слід було подумати про свою сім'ю раніше, оскільки я…
— Певне, певне. Слухайте, це ж не задарма, ми можемо домовитися. Вам що-небудь говорить ім'я Сальєрі?
— Сальєрі?! До біса багато говорить. Ви якось зв'язані з ним?
— Можна й так сказати. Я працював на нього декілька років. Тепер він хоче усунути мене. Якщо ви захистите мою сім'ю, я розкажу все, що знаю. Імена, дати, банківські рахунки — все. Вистачить, щоби його засадити до кінця життя.
— Я не Санта Клаус. Щоби звернутися до шефа, мені потрібно вже зараз знати все. І я маю бути впевненим, що в суді ви розкажете те ж саме.
— Аякже. Якщо ви не поспішаєте, я розкажу вам про всі справи, в котрих я приймав участь за ці роки.
— Добре, в мене є час. Я слухаю.

Галерея Редагувати

П · О · Р Розділи Mafia
Навчання Навчання
Вступ & Пролог Неможливо відмовитися  · Людина, що біжить: частина 1 & Людина, що біжить: частина 2  ·
Вечірка з коктейлями  · Нескладна робота
Інтермеццо Ⅰ Чесна гра: частина 1  · Чесна гра: частина 2  · Сара & Пора призвичаюватися  · Путана & Святий отець
Інтермеццо Ⅱ Заміська прогулянка  · Омерта  · Візит до товстосумів  · Угода століття!
Інтермеццо Ⅲ Бон Апетит!  · З днем народження!  · Везе ж покидьку!  · Вершки суспільства
Інтермеццо Ⅳ Перевибори  · Чисто для розрядки  · Невеличка халтурка  · Декаданс
Епілог

Випадкова вікі