FANDOM

Підйомні камені — сьома глава ігри 'Mafia Ⅱ Mobile]]'.

ОписРедагувати

Фальконе задоволений попередньою роботою Марко. Тепер він просить пограбувати ювелірний магазин, що належить Моретті. Для цього треба спочатку знищити електричний щит, який відповідає за сигналізацію, рушницею, яке можна купити в магазині Фабіо. Марко справляється зі своїм завданням, однак під час догляду попадається охорони. Ледве забравши ноги, Руссето відносить награбоване в притулок.

Побічні завданняРедагувати

Завдання першеРедагувати

Прямо у спавна гравця варто політик, його шантажують бандити, які помітили за ним пригоди в бордель міс Елізабет, хоча він вже має сім'ю. І щоб вони"забули"про це, необхідно віднести 500$ в парк, де буде лежати кейс з компрометуючими матеріалами.

Якщо Марко погоджується, то він відносить ці гроші в необхідне місце, однак там його чекають у засідці копи. Марко ховається від поліції і відносить кейс політику.

Завдання другеРедагувати

Трохи пройшовшись в тому місці, де в минулому розділі гравець отримував додаткове завдання, можна зустріти ще одну людину. Йому теж потрібна допомога. Він хоче отримати машину, яку зараз добре охороняють бандити. За власним бажанням Марко їде до машини, відбиває її у охоронців і відвозить назад до цієї людини.

НагородаРедагувати

  • 1000$ за перше завдання
  • 500$ за друге завдання

БагиРедагувати

У другому додатковому квесті спостерігається досить цікавий баг. Якщо взяти будь-яку машину і заїхати на маркер, то виведеться повідомлення про те, щоб Марко відвіз цю машину назад. І дійсно, на якій би машині ні приїхав гравець, її зараховують, і квест буде вважатися завершеним.

ПриміткиРедагувати

  • Якщо пройти на південь від того місця, де гравець почав голову, то можна знайти Winchester Model 1897. Також дробовик може випасти з трупів бандитів.[[Категорія:Глави Mafia Ⅱ Mobile]]

Випадкова вікі