FANDOM

Радіо- преса — трансляції новин в грі Mafia Ⅱ, які йдуть по всіх радіостанціям. В 1945у диктором є Лаувел Харріс, а в 1951 безіменні діджеї.

У 1945 радіо — преса розповідає про події на фронтах Європи та Тихоокеанському театрі військових дій. Радіо інформує про такі події кінця Другої Світової війни, як Ялтинська конференція, битва за Манілу, звільнення ув'язнених Освенцима.

У 1951 році по радіо можна почути про надзвичайні події міста таких як вибух в Гербі Емпайр і перестрілка в Червоному Драконе.

Mafia: The City of Lost Heaven Редагувати

В Лост-Хевене теж є один випуск новин невідомої радіостанції, який повинен був звучати до першої зустрічі Тома з детективом Норманом. У фінальній версії гри ці аудіофайли не використовуються:

"Вітаю всіх жителів Лост — Хевена, які слухають нашу передачу. Сьогодні прекрасний сонячний день 30 вересня. Ми тільки що отримали важливе повідомлення. Британський прем'єр- міністр Чемберлен закінчив переговори з Гітлером. Йшлося про майбутнє Європи. Обговорюючи положення в Чехословаччині, він сказав:

Те, що ми змушені копати траншеї і приміряти протигази через заворушення в далекій країні, про жителів яку ми нічого не знаємо — це жахливо, неймовірно, просто незбагненно! Я не зупинюся перед тим, щоб втретє поїхати до Німеччини, тільки б це принесло плоди. Збройний конфлікт між націями — це для мене катастрофа. Але якщо я дізнаюся, що одна з націй збирається захопити владу над іншими за допомогою терору і насильства, їй необхідно буде протистояти. При такому тиску люди, які вірять у свободу, не зможуть вести гідне життя, але війна — це жахлива річ. Перш ніж ми вирішимо почати її, ми повинні твердо усвідомити, що це буде дорого коштувати всім нам.

Не схоже, що він сильно обнадіяв чехів. Тепер послухаємо небудь більш легке."

Випадкова вікі