FANDOM

Ремонт і тюнінг — частина ґеймплея Mafia Ⅱ. Тут перераховані всі можливі послуги, що надаються мережею автосервісів Чарлі Лопеза.

Надані послуги Редагувати

Перша послуга Ремонт вашого авто. Починка вчиняється добровільно, але не варто забувати, що, якщо ваша машина розбита, то вам треба її обов'язково починають, адже розбитому автомобілю інші послуги будуть недоступні. Друга послуга Це зміна коліс. Всього їх у грі 12 типів. У 40 -х роках через воєнного часу будуть доступні тільки 4 види коліс, а в 50 -х вибір збільшиться на 7 коліс. У грі будуть представлено 5 видів коліс з особливого сплаву і 7 хромованих. Третя послуга Зміна номера. Напис обмежується 6 символами. Вам доступні всі букви англійського алфавіту, цифри від 0 до 9, пробіл і дефіс. Зміна номера необхідна для виведення машини з розшуку або для її персоналізації. Четверта послуга Доступна тільки при встановленому DLC контенті по типу Joe’s Adventures. Дана послуга дозволяє нанести вініл на вашу машину. Існує два види вінілів для звичайних машин і для двомісних машин люкс класу. П'ята послуга Зміна кольору авто. У 40 -х доступний тільки 2 перші ряди ряд, а в 50 -х стає доступним ще 2 останніх. Має таке ж властивість, як і зміна номера, може вивести машину з розшуку, а також просто для персоналізації. Шоста послуга Поліпшення характеристик автомобіля. Всього в грі 3 види поліпшень: перший два поліпшення ходової частини (покращує управління автомобілем) і третя — установка компресора (дасть вичавити з автомобіля ще більше потужності) доступно тільки при установки DLC контенту. Причому 3-ий рівень тюнінга змінить вигляд вашого авто.

Mafia: The City of Lost Heaven Редагувати

У режимі Прогулянка Том може відремонтувати свою машину, заглянувши в Автосервіс Бертоне (вартість $ 2000).

Випадкова вікі