FANDOM

Ритуал посвяти в мафію — процедура прийняття в Сім'ю, обіграна в грі Mafia Ⅱ.

Реальне життя Редагувати

Ритуал посвяти в сицилійську «Коза Ностру» проводять, коли людина стає партнером мафії, а згодом солдатом. Як описав Томмазо Бушетта судді Джованні Фальконе, новачка повинні рекомендувати, принаймні, троє мафіозо, і його попереджають, що мафія створена, щоби захистити слабкого проти свавілля сильного; потім той, хто посвячує, проколює палець новачка й проливає його кров на священний образ, зазвичай святого. Ікону, вміщену в руку новачка, запалюють. Новачок повинен протистояти болю, перекидаючи образ із однієї руки в іншу, доки зображення не згорить. При цьому він повинен урочисто вимовити присягання «Коза Ностри»: «Нехай моя плоть горить, як цей святий, якщо я не в змозі дотримувати правила мафії». Джозеф Валачі був першою людиною, яка згадала про цей звичай в суді.

Mafia: The City of Lost Heaven Редагувати

Як не дивно, головного героя прийняли в Сім'ю відразу ж після того, як він допоміг солдатам сім'ї Сальєрі та пройшов перевірку в своєріднім випробуванні. У реальному житті це, звичайно ж, не могло бути. Швидше за все, Сальєрі сильно потребував людей на порозі війни із сім'єю Морелло, й часу на ритуал у нього не було.

Mafia Ⅱ Редагувати

У другій частині прийняття головного героя в мафію максимально наближене до реальності.

Дон мафії: «Панове, це {ім'я новобранця}. [Новобранцеві] Знай, що наша Сім'я — таємна Сім'я. Ти вступаєш у суспільство обраних. Для решти світу його просто немає. Відтепер наша Сім'я буде для тебе означати більше, ніж рідня, Бог або батьківщина. Якщо я накажу тобі вбити твого брата, ти зробиш це. Покажи мені, який палець натисне на спуск».

00.Ритуал посвяти в мафію (доп.).jpg

Новобранець простягає свій палець вперед. Молодший бос повинен проколоти кінжалом цей палець і підставити під нього ікону. Кров потрапляє на ікону. Її підпалюють та дають новобранцеві в руки.

Дон мафії: «Повторюй за мною: якщо я зраджу таємницю нашого життя, хай згорить душа моя у вогні, подібно цьому святому. [Новобранець повторює] Amico Nostro».

Відео Редагувати

Ритуал посвящения в мафию03:05

Ритуал посвящения в мафию

Ритуал посвячення в мафію у кінематографі

Примітки Редагувати

Також ви можете ознайомитися з додатковою інформацією про мафію як явище:

Випадкова вікі