FANDOM

Розмарі Клуні (англ. Rosemary Clooney) — американська естрадна співачка і актриса сорокових — п'ятдесятих років. Тітка актора Джорджа Клуні.

Біографія Редагувати

Народилася в м. Мейсвілл (штат Кентуккі), в сім'ї католиків, вихідців з Ірландії — Ендрю Джозефа Клуні і Френсіс Мері Гилфойл.

Початок кар'єри Редагувати

На початку своєї кар'єри Клуні виступала в дуеті з сестрою Бетті. У 1946 році вона записала кілька синглів для"Columbia Records"разом з біг- бендом Тоні Пастором. Вона виступала з ним до 1949 року, поки не почала виступати сольно.

Середина кар'єри Редагувати

У 1951 році її сингл"Come On — a My House"став хітом. У першій половині 1950 -х вона була однією з найпопулярніших естрадних співачок Америки. Її манери співу завжди супроводжувалися фразами і акторськими витівками. Справжнім тріумфом стало виконання пісні Mambo Italiano в 1954 р. У цьому ж році вона знялася разом з Бінгом Кросбі, Дені Кеєм та Вірою Еллен у фільмі"White Christmas". У 1956 році Розмарі знялася в музичному телешоу"The Rosemary Clooney Show". У її шоу входила група, яка виконувала музику в стилі"Hi -Lo"і оркестр під керівництвом Нельсона Редла. У наступні році Клуні часто з'являється з Бінгом Кросбі на телебаченні. 21 листопада 1957 вона з'явилася на каналі"NBC". У 1958 році Клуні розірвала контракт з"Columbia Records"і підписала його з"RCA Victor Records", з якою співпрацювала до 1963 року. У 1999 році Клуні заснувала музичний фестиваль, який щорічно проводиться в Mейсвілле, її рідному місті.

Кінець кар'єри Редагувати

Завзяті курці Розмарі, наприкінці 2001 року був поставлений діагноз"Рак легенів". В цей час вона давала концерт на Гаваях, її останньою піснею стала"Боже, благослови Америку". Незважаючи на хірургічне втручання, Розмарі померла через півроку, 22 червня 2002 року, перебуваючи у себе вдома на Беверлі- Хіллз.

В Mafia Ⅱ Редагувати

Розмарі Клуні виконала пісню Mambo Italiano, яка звучить на Empire Classic Radio.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі