FANDOM

Рукопашний бій — тип оборони і нападу без зброї в серії ігор Mafia. Доступний за замовчуванням.

Mafia: The City of Lost HeavenРедагувати

ОписРедагувати

У цій грі цей тип бою визначається запрограмованої послідовністю різних ударів. Послідовність ударів універсальна для всіх персонажів гри.

Затисненням клавіші удару можна регулювати його силу."Сильний"удар має окрему анімацію.

Удар кулаком забирає у супротивника 1-3 одиниці здоров'я. Після отримання удару супротивник трохи дезорієнтується, завдяки чому можна не побоюватися його відповідей, якщо постійно переміщатися йому за спину і бити. Таким чином можна знешкодити навіть озброєного автоматом солдата.

Збільшити силу удару можна за допомогою кастета, техніка бою при цьому не змінюється.

ЗастосуванняРедагувати

  • Вперше можна випробувати силу кулаков героя проти ворогів у розділі Біжить: частина 2, але це не приносить користі, так як сценарієм передбачено втеча Томмі від кривдників. Тому Солдатів Морелло фактично безсмертний.
  • У главі Сара головний герой, озброєний кастетом, дає відкоша кільком хуліганам, які теж не проти розім'яти руки.
  • У розділі Омерта Томмі може пустити в хід кулаки проти інформатора Джо, щоб допомогти йому швидше заговорити.
  • Трохи пізніше, при бажанні, у цій же главі можна побити Великого Стена на прохання Луки Бертоне.
  • У розділі З днем народження! одним із способів отримання прихованого револьвера в туалеті пароплава Lost Heaven Queen служить шкіпер у відключці, якщо вам не хочеться чистити за нього санвузол.

Mafia ⅡРедагувати

ОписРедагувати

У цій грі цей вид зброї доступний завжди. Зброєю виступають прості два кулака. Воно дуже ефективне, доступно з самого початку. Проте, суперник не такий дурний. Коли ви будете підходити, за цей час він зможе вас убити. Рекомендується ховатися в укриттях, а потім вже вистрибнути і вбити ворога атакою. Часто гра може замість удару штовхнути ворога (що часто закінчується вбивством не ворога, а вас самих.) Для цього потрібно кілька разів натиснути ЛКМ. Коли почнеться заскприптованный момент, потрібно зробититри натискання ЛКМ, і ворог буде убитий. Однак, якщо багато противників, краще просто вбити їх з вогнепальної зброї. Не варто лізти в атаку заради красивого скриптованного моменту. Віто і Джимі б'ють найбільше руками, а Джо в основному ногами.

Види скриптів і види різних вбивств даним видом зброїРедагувати

  1. Ви підходите і просто вбиваєте супротивника — буде показаний момент, де ви наносите два удари кулаками і один удар ногою.
  2. Душение. Зазвичай використовується для тихого вбивства ворога, який ні про що не підозрює. Коли у вас закінчилися патрони, а вороги вас оточили, але не знають, де ви, краще підійти ззаду і задушити їх.

Mafia ⅡIРедагувати

Безсумнівно, в наступній частині гри рукопашний бій також буде доступний.

ПриміткиРедагувати

  • Mafia: The City of Lost Heaven головний герой може бити жінок кулаками, Mafia Ⅱ — не може. Швидше за все, у другій грі цю можливість прибрали з міркувань політкоректності.[[Категорія:Зброя Mafia ⅡI]]

Випадкова вікі