FANDOM

Рідна сім'я Анджело — родина в грі Mafia: The City of Lost Heaven.

Голова — Томас Анджело, солдат кримінальної сім'ї Сальєріу Лост-Хевені.

Історія Редагувати

В повному складі в грі не з'являється, але оголошується доля трьох із них в розповіді Томаса про суд над Сальєрі.

Родина чисто італійського походження. Не так багато відомо про минуле родини Анджело — нічого не говориться про батьків Тома, про можливих братів і сестер. Таким чином, відомих членів родини всього четверо. Мати Тома одного разу ним згадувалася, але побічно й мимохідь.

У період з 1933 по 1935 роки Том і Сара одружилися. Познайомилися вони в 1932 році, коли Луїджі попросив Тома провести Сару додому (бо минулої ночі її хотіла зґвалтувати зграя хуліганів). Під час нічної прогулянки хулігани знову напали на Сару, але Том її захистив, отримавши невелике поранення. Зайдучи до неї додому з цієї нагоди, Том отримав піклування від Сари у вигляді перев'язування рани, музики й спиртного, після чого в них зав'язалися тісні відносини.

Пізніше в них народилася дочка, але також невідомо, коли саме.

В 1938 році, після показань Тома проти сім'ї Сальєрі, його посадили на вісім років, і Том довго не бачився з ріднею. Коли судовий процес завершився, родина разом із Томом переїхала в Емпайр-Бей — на Оук-Стріт в Грінфілді. Томас влаштувався водієм у компанії Empire Bay Cab & Co., а Сара, мабуть, стала домогосподаркою.

В 1951 році Томаса Анджело жорстоко вбили два мафіозі — Віто й Джо, котрим всього лише потрібні були гроші. Неясно, що сталося з його родиною, але ймовірно, що з Емпайр-Бей вони поїхали.

Члени родини Редагувати

  • Луїджітесть / прізвище невідоме /
  • Мати Томаса — мати / згадується побічно й мимохідь /
П · О · Р Рідні сім'ї
Mafia Сім'я Анджело  · Сім'я Морелло  · Сім'я Коллетті
Mafia Ⅱ Сім'я Скалетта  · Сім'я Клементе  · Сім'я Фальконе  · Сім'я Вінчі  · Сім'я Ґаланте  · Сім'я Скарпа  · Сім'я Томасіно  · Сім'я Ґуріно  · Сім'я Барбаро  · Сім'я Ґравіна

Випадкова вікі