FANDOM

Річі Валенс (англ. Ritchie Valens; повне ім'я — Рікардо Естебан Валенсуела Рейес; 13 травня 1941 — 3 лютого 1959) — американський співак, композитор, гітарист.

Біографія Редагувати

Рікардо Естебан народився в районі Пакоіма, в Лос -Анджелесі, штат Каліфорнія, в сім'ї етнічних мексиканців. Його батьки, Джозеф Стівен Валенсуела і Консепсьон Рейес, розлучилися, коли він був ще дитиною. До смерті батька в 1951 році, Річі жив з ним. Батько допомагав йому навчиться грати на гітарі. З дитинства ріс на"мексиканської класиці", музичні жанри: маріачі, фламенко, ритм- енд- блюз.

Початок кар'єри Редагувати

У 16 років Річі запросили в місцеву групу Силуети в якості гітариста. Через деякий час соліст пішов з групи і Річі зайняв його місце. 19 жовтня 1957 відбувся дебют Річі у складі групи Силуети. Крім цього, він виступав соло на вечірках.

Середина кар'єри Редагувати

Загалом, кар'єра Річі тривала всього 8 місяців. У 1958 року на Валенса вийшов Боб Кін, власник невеликого лейбла Del — Fi Records, який і уклав з ним договір 27 травня 1958. Боб, будучи менеджером Рейеса, запропонував взяти йому сценічне ім'я"Річі Валенс". Були записані відомі пісні: Donna, присвячена, згідно з легендою, шкільної подружці Річі Донні Людвіг, La Bamba — оброблена в рок- н- рольної манері народна мексиканська пісня і Come On, Let's Go!. Валенс кинув школу, вирішивши сконцентруватися на музичній кар'єрі.

Кінець кар'єри Редагувати

На початку 1959 Бадді Холлі запропонував Валенсу брати участь у спільному турне, але 3 лютого 1959, літак, в якому перебував Річі, розбився. Все на борту загинули. Так кар'єра Валенса обірвалася, ледь почавшись.

В Mafia Ⅱ Редагувати

Річі Валенс виконав пісні Donna і Come On, Let's Go!, Які звучать на Empire Central Radio.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі