FANDOM

Самогонники — один з місій помсти Тему Броді в Jimmy's Vendetta.

Проходження Редагувати

Ця місія схожа на місії Непереборна сила і Час на роздуми . Однак тут вже треба розгромити бар. Перед місією рекомендується запастися боєприпасами, бо вони точно нам знадобляться.

Відправляйтеся в"Зелений пагорб". Зайшовши в бар, зверніть увагу на трьох ірландців, що стоять зліва від вас. З них і почніть погром. Всі вони озброєні пістолетами, тобто проблем не доставлять. Найголовніше, потім убийте бармена. Якщо він буде просто стояти, не думайте, що він не пристрелить вас.

Чи не розслабляйтеся так швидко. З заднього входу в бар прибіжать ще ірландці і вже зі зброєю серйозніша. Корисно було б сховатися за барною стійкою і розстріляти всіх недоброзичливців. Будьте акуратні, на місце злочину можуть приїхати поліцейські.

Закінчивши з ірландцями, займіться баром. Зруйнувати потрібно все крихке: скла, келихи, пляшки і т.д. Якщо робите все правильно, то будуть оповіщення про прогрес. Як тільки ви закінчите, біжіть до безпечній зоні. Місія виконана.

Цікаві факти Редагувати

  • Ця місія трохи схожа на главу Наш друг. Місце дії те ж саме, і перестрілка теж з ірландцями.

Випадкова вікі