FANDOM

Сара Анджело (більш відома як Сара) — персонаж гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Біографія Редагувати

Сара — дочка бармена Луїджі, іноді допомагає батькові зі справами в барі. Завдяки своєму становищу знайома з багатьма людьми мафіозного світу, в тому числі з Мішель.

Сару захищає Томмі в однойменній місії. Після цього вона запрошує його до себе додому, де доглядає за пораненим героєм, і між ними відбувається близькість. Саме тоді Томмі розуміє, що з цією жінкою він хоче провести залишок своїх днів.

Всі сумнівалися, що Томас буде продовжувати з нею стосунки. Але доля розпоряджається так, що вона стає його дружиною, а в 1935у у них народжується дочка.

Через якийсь час вона і дочка покидають Лост-Хевен — Том не бажає, щоб через його брудних справ страждала його сім’я. В 1938у проходить хвиля арештів мафіозі: Томмі сам приходить в поліцію і розповідає про всі злочини клану Сальєрі. Самому Томмі за сприяння знижують на порядок термін ув’язнення — він сідає на 8 років. В 1946у він виходить і возз'єднується з родиною. Подальша доля Сари і її дочки після вбивства чоловіка в 1951у невідомі.

Цікаві факти Редагувати

Випадкова вікі