FANDOM

«— Ну, я думаю, ти дуже хороший поганий хлопець.
— Іноді я навіть тягну на дуже поганого хорошого хлопця.
»
— © Діалог Сари й Томмі вдома у Сари

Сараперша частина сьомого розділу гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Сюжет Редагувати

Том залишився в барі до пізнього вечора й лише пив після нудного дня. Луїджі просить Тома проводити його дочку Сару, оскільки до неї вчора приставали якісь хулігани. Томмі погоджується, і Луїджі обіцяє приготувати йому щось смачненьке на завтра.

Сара каже, що її будинок знаходиться недалеко. Вона запитує його про роботу і про його друзів, а Том їй охоче відповідає. Пара заходить у завулок, де їх зустрічають троє хуліганів. Вони глузують з Тома і Сари, а далі починається бійка. Томас, у якого був кастет, відбивається від нападників, а Сара, злякавшись, тікає в провулок ліворуч. Том збиває хуліганів, і ті кидаються геть від нього, побоюючись за свої життя. Ґанґстер відправляється шукати Сару і бачить, що ще двоє відморозків пристають до неї і намагаються зґвалтувати. Том збиває їх теж, примушуючи втікати. Далі Томас і Сара спокійно добираються до її будинку. Вона наполягає, щоби Том зайшов зараз до неї, так як він поранив руку під час бійки. Вона промиває йому рану й перев'язує руку. Сара пропонує Тому випити і потанцювати. Томас залишається у неї на ніч, і між ними зав'язуються відносини.

Проходження (поради) Редагувати

  • Не варто брати зброю вбитих ворогів — це непрактично.
  • Також не варто переслідувати тікаючих ворогів.
  • Проти декількох супротивників ефективніше використовувати кастет, ніж дошку, оскільки тут більш важлива швидкість удару.

Нотатки Редагувати

  • У цій частині розділу завулок сильно видозмінений у порівнянні з іншими розділами (ймовірно, розробники починали з цього розділу, а згодом, змінивши завулок у всій грі, "забули" виправити його в цьому).
  • У цій частині розділу у Томмі відсутня вогнепальна зброя.
  • В момент початку першої бійки зверніть свій погляд до правої стіни — там буде стояти дошка, якою можна озброїтися.
  • Якщо, супроводжуючи Сару чи переслідуючи хуліганів, занадто далеко відійти від місця подій, то завдання буде провалено. В якості причини провалу буде позначено: «Ви втратили Сару…».
  • Серед хуліганів, що пристали до Сари, можна зустріти одного з їхніх ватажків. Його можна забити до смерті, одначе після першого ж удару він побіжить геть від головного героя.
  • Невдовзі після початку бійки з дальньої частини завулку повз Томмі пробігає чоловік. Певне, перестрашений випадковий перехожий. Йому теж може "дістатися".
  • Якщо примудритися, то можна роздобути в цій місії поліцейський кольт. Для цього потрібно викинути водія з проїжджаючої по дорозі машини — і якщо пощастить, то у нього в руках буде зброя. Однак із такою зброєю є проблема — в ході бійки точність стрільби з неї з якоїсь причини дуже низька. Так само можна роздобути біту.
  • Водій, що озброєний пістолетом, стріляє без особливих зусиль і навіть часто попадає в героя.
  • Якщо до зустрічі з хуліганами Томмі вдасться викинути агресивного водія з машини, то хулігани накинуться на останнього та стануть забивати його до смерті.
  • У цій місії хулігани не зможуть витягнути Томмі з машини, навіть якщо знаходяться поруч з дверима, за котрими він і сидить.
  • Життя у Сари віднімається скриптовим чином: якщо її зачеплять в першій бійці й у неї залишиться менше 90% здоров'я, в наступному подвір'ї, коли до неї будуть приставати, її здоров'я відновиться і лише потім стане спадати.
  • У ролику, де Сара відкриває двері в свою квартиру, в неї в руці можна побачити ключ з брелоком, на котрому видніється абревіатура-вензель «TA» (певне, вона означає «Thomas Angelo») — такий же самий, як на столі в «Головному меню» гри.
  • Навіть якщо Тому вдасться розібратися з хуліганами, не втративши ні відсотка здоров'я, в скриптовому ролику Сара все одно буде перев'язувати рану на руці Тома.
  • Слова з діалогу Сари й Тома, винесені в цитату до цієї статті, — можливе відсилання до знаменитого вестерна Хороший, поганий, злий.
  • Сцена, що відбулася, — можливо, ще одне відсилання до фільму «Хрещений батько», коли на початку фільму «трунар» просить дона Віто Корлеоне розібратися з хуліганами, що зґвалтували його дочку.

Галерея Редагувати

П · О · Р Розділи Mafia
Навчання Навчання
Вступ & Пролог Неможливо відмовитися  · Людина, що біжить: частина 1 & Людина, що біжить: частина 2  ·
Вечірка з коктейлями  · Нескладна робота
Інтермеццо Ⅰ Чесна гра: частина 1  · Чесна гра: частина 2  · Сара & Пора призвичаюватися  · Путана & Святий отець
Інтермеццо Ⅱ Заміська прогулянка  · Омерта  · Візит до товстосумів  · Угода століття!
Інтермеццо Ⅲ Бон Апетит!  · З днем народження!  · Везе ж покидьку!  · Вершки суспільства
Інтермеццо Ⅳ Перевибори  · Чисто для розрядки  · Невеличка халтурка  · Декаданс
Епілог

Випадкова вікі