FANDOM

Сел"Великої Сел"Ґравіна — персонаж доповнень The Betrayal of Jimmy і Jimmy's Vendetta до гри Mafia Ⅱ.

Біографія Редагувати

Сел — мафіозний авторитет Емпайр-Бей і беззмінний глава сім'ї Ґравіна. Дата народження Села невідома. Розпусний, що легко піддається екстазу від наркотиків, Сел, на перший погляд, не являє собою нічого небезпечного. Однак це не так.

Саме на нього працював Джиммі, найманець по найбруднішим справах. Сел, переживав за посилення репутації Джиммі, почав побоюватися Джиммі і запроторив хлопця за грати, сподіваючись більше його не зустрінеш. Але Джиммі так просто нічого не пробачив…

Вийшовши з в'язниці, Джиммі почав мстити сім'ї Ґравіна і вбивати її членів. Зрештою, Джиммі розстріляв найближче оточення Села, а потім і розібрався з самим ватажком банди.

Сім'я Редагувати

Одружений. Не має дітей. Є брат Тіні.

Цікаві факти Редагувати

  • Його модель взята з моделі зовнішності невідомого капо на чолі "Сходи в небо".
  • У завданні по його вбивства має зовнішність Еттора. Цю ж зовнішність має і Суддя Хілвуд.
  • Його ім'я — відсилання до імені консільєрі сім'ї Ґамбіно Селу Ґравано.
  • Він відмінно грає на роялі. Мабуть, він чудово розбирається в класичній музиці.
  • Сам Сел нагадує Карло Фальконе по своїй ролі.

Випадкова вікі