FANDOM

«Брудна робота — не для мене.»
— © Сем, після вибуху літака Морелло

Сем — персонаж гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Біографія Редагувати

Товариш Томаса Анджело і Полі. Його прізвище, як і у більшості інших осіб у грі, не згадується.

З раннього життя Сема мало що відомо. Можливо, хтось з його батьків ірландець, а сам він за освітою автомеханік (в одній з місій згадується, що він непогано розбирається в машинах). Приблизно на початку 1920-х перебрався до США. Швидко увійшов до сім'ї Сальєрі в якості завідувача автопарком. Працював у парі з Полі, а потім і з Томом. Сем — незграбний і добрий тип з великою добродушною усмішкою. Незважаючи на його ріст він боязкий, повільний і мовчазний персонаж. По ходу дії гри Томас рятує його кілька разів.

Лише тільки до завершення гри розкривається справжній характер Сема. Він дуже відданий Сальєрі і за це отримує звання капо. Честь сім'ї дорожче, ніж дружба. Саме він розповідає босові про задуми Полі: пограбувати банк після того, як Дон обдурив їх, підсунувши не той товар. Він же його і вбиває у власній квартирі, а потім і зраджує Тома (як раз таки Том і Полі підставили сім'ю, без відома дона пограбувавши банк, так що Сем все зробив правильно з точки зору кодексу мафії), запросивши в картинну галерею на зустріч. Однак задуми Сема вислужитися перед босом руйнуються в той же день. Тому вдається вбити більшість людей Сальєрі, а потім і дістатися до Сема. У ході довгої перестрілки Анджело вбиває Сема, однак тому вдається передати Тому свої застереження з приводу проблем з долею Томмі.

Вбивства важливих осіб Редагувати

Нотатки Редагувати

  • Зовнішність Сема в бета-версії гри помітно відрізняється від остаточної, що може говорити як мінімум про те, що він не чистокровний італієць.
  • Професійно володіє навичками механіка і володіння зброєю, оскільки прибув з Європи після Першої світової війни, в якій він цілком ймовірно брав участь.
  • Завжди носить сорочку блакитного кольору і темно-синій метелик, і не змінює костюм. Ймовірно, улюблений колір Сема — синій — колір благородства.
  • У розділі Вершки суспільства передбачається, що Сем ніколи не бачив дона Морелло до подій розділу.
  • Незважаючи на те, що Полі і Том не раз рятували йому життя, Сем не вагаючись розправляється зі своїм другом, а пізніше сам гине від руки Томаса.
  • Як і Джо, пробув на посаді капо всього один день.

ГалереяРедагувати

</nowiki>

Випадкова вікі