FANDOM

Сестри Ендрюс (англ. The Andrews Sisters) — американське вокальне тріо, яке складалося з трьох сестер: Лаверн Софі Ендрюс (LaVerne Sophie Andrews; 6 липня 1911 — 8 Травень 1967) , Максін Анджеліна Ендрюс (Maxene Angelyn Andrews; 3 червня 1916 — 21 октября 1995) , Патриція Марі (Патті) Ендрюс (Patricia Marie (aka Patty) Andrews; 16 лютого 1918 — 30 січня 2013) .

Біографія Редагувати

Початок кар'єри Редагувати

Сестри Ендрюс народилися в Міннесоті, їх батько Пітер був грецьким емігрантом, а мати Ольга походила з Норвегії. Вони почали кар'єру з наслідування відомому тріо сестер Босуелл, виступаючи з різними оркестрами.

Друга Світова Війна Редагувати

Під час Другої Світової війни вони виступали перед військами США, Африки, Італії. 47 пісень сестри записали разом з Бінгом Кросбі. Сестри популяризували мелодії інших народів, виконуючи пісні з Ізраїлю, Італії, Іспанії, Франції, Ірландії, Чехословаччини, Росії, Швеції, Бразилії, Мексики, Тринідаду. У фільмі Рядові вони виконали пісню Boogie Woogie Bugle Boy, яка в 2001 році посіла шосте місце в списку Пісень століття. Озвучували рекламу для компаній Wrigley, Campbell Soup та ін

Розпад колективу Редагувати

Тріо розпалося в 1953 році, головною причиною стало рішення Патті про початок сольної кар'єри. Про це рішення Лаверн і Максін дізналися з газет, що різко погіршило відносини сестер. Лаверн і Максін продовжували виступати вдвох, провели десятиденні гастролі по Австралії, але в грудні 1954 року Максін вчинила спробу самогубства, прийнявши снодійне. У 1956 році тріо знову з'єдналася, записавши кілька синглів. У 1967 році старша з сестер Лаверн померла від раку. Максін не хотіла виступати дуетом, і Патті знову повернулася до сольної кар'єри. У 1995 році Максін перенесла другий серцевий напад і померла 21 жовтня. Патті жила в Каліфорнії і померло 30 січня 2013 року.

В Mafia Ⅱ Редагувати

Сестри Ендрю виконали пісні Boogie Woogie Bugle Boy, Rum and Coca Cola, Straighten Up and Fly Right, Strip Polka, There'll Be A Hot Time In The Town Of Berlin і Victory Polka, які звучать на Empire Central Radio.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі