FANDOM

00.Справа Скалетти (головна)

Суддя виносить вирок Віто

Справа Скалетти, або Народ Сполучених Штатів проти Вітторіо Антоніо Скалетти — подія у грі Mafia Ⅱ.

Справа Скалетти — судовий процес, що відбувся навесні 1945 року в будівлі суду Емпайр-Бей в США.

Після арешту Віто 26 лютого 1945-го, він був звинувачений у крадіжці й незаконному розповсюдженні стратегічних ресурсів у воєнний час. Віто "здав" один із тих, хто купив у нього талони.

Злочин Редагувати

Віто прокрався до департаменту Федеральної Служби — Управління з регулювання цін і вкрав талони на 4.000 галонів. Потім він проїхався по АЗС Емпайр-Бей і розпродав ці талони на бензин.

Арешт Редагувати

Вранці 26 лютого 1945 року Віто Скалетта був заарештований офіцерами і детективами департаменту поліції Емпайр-Бей. Він не чинив опору та пізніше був допитаний.

Свідки Редагувати

Спочатку це був робітник однієї з багатьох автозаправок «Траго Ойл Компані». Був також ще один, головний свідок — Річард Мацео. Незабаром, 26 лютого 1945 року, він був убитий. Незважаючи на те, що всі свідки або були мертві, або виїхали з міста, поліцейський департамент вирішив висунути проти Віто звинувачення.

Звинувачення Редагувати

Віто був звинувачений за наступними пунктами:

  • незаконне проникнення до департаменту Федеральної Служби;
  • крадіжка національних ресурсів;
  • незаконне розповсюдження природних ресурсів.

Суд Редагувати

У Віто був власний адвокат, що працював на Клементе, який мав не захищати Віто, а стежити за тим, щоби той не збовтав зайвого. Пізніше з'ясується, що це був не кращий адвокат у місті, як казав Лука Гуріно, а простий адвокат, якого найняли за $20. З протилежного боку — генеральний прокурор Емпайр-Бей.

Вердикт Редагувати

Віто Скалетта був засуджений за злом федеральної будівлі, крадіжку національних ресурсів та збут цих самих ресурсів і засуджений до десяти років позбавлення волі в Хартманнській федеральній в'язниці.

Нотатки Редагувати

  • Єдиними двома свідками були Стен та Річард Мацео. Першого залякали, другого вбили, але суду все ж таки вдається посадити Віто.

Випадкова вікі