FANDOM

«Ти нам або допомагаєш, або не заважаєш.»
— © Стів. Розділ Невгамовні

Стівен Койн (або просто "Стів") — персонаж комп'ютерної гри Mafia Ⅱ.

Біографія Редагувати

Стів — найманий виконавець сім'ї Вінчі. Дитинство Стіва пройшло в сільському Беркланде, він виріс на фермі, а в 16 років він перебрався в Емпайр-Бей. При арешті за нанесення побоїв, Стів чинив опір і сильно побив поліцейського, та так, що той мало не відправився на той світ; в результаті його засудили до десяти років в'язниці, з яких він відсидів лише чотири ( можливо, вийшов умовно достроково за зразкову поведінку ). Саме під час укладення Стів познайомився зі своїм сусідом по камері, Федеріко Паппалардо, і став працювати на нього у в'язниці, а після виходу на свободу — продовжив: він став його"​​стукачем"і"шісткою", по суті -"очима і вухами"Толстого Дерека. Стіву не доводиться розраховувати на повноправне членство в родині через свого голландсько- ірландського походження, проте він є найбільш надійним співучасник ом Вінчі, після того, як скоїв вбивство глави конкуруючої родини Томазо Моретті, що поклала кінець ґанґстерської війни в місті, йому довіряють як нікому іншому. Поставивши тим самим крапку у війні банд. Загинув від рук Віто Скалетті, після того, як той дізнався, що саме Стів убив батька Віто, Антоніо.

Розділи Редагувати

Нотатки Редагувати

  • У кількох місіях його можна побачити з журналом Playboy, що хронологічно невірно — Playboy'я в ці часи ще не було.
  • Існує ґеймплейне відео, де Стів дав Віто роботу знищити кілька автомобілів. На жаль, цей ролик (поряд з багатьма іншими) був вирізаний. Однак така місія присутній в доповненнях до гри.
  • У цьому ж відео Стів, намагаючись дізнатися точку збуту наркотиків б'є людину, дуже схожого на Еріка.
  • Зачіска Стіва сильно нагадує зачіску Роберта Дюваля (Тома Хагена) у фільмі Хрещений батько II.
  • У нього є брат, який теж живе в Емпайр-Беї.
  • Стів може бути посиланням на Тома Хагена, так як обидва були затверджені в сім'ї, навіть якщо вони не мають ніякого сицилійської походження.
  • Виявляється, Стіва можна зустріти в розділі "Пам'яті Франческо Потенца", зайшовши в офіс Дерека.
  • Обох двигунів мафії російської версії озвучував Радик Мухаметзянов. Також іноді Стів говорить такими ж фразами як і Джиммі, наприклад: "Та я крутий ?" - Це все пояснює те, що їх двох озвучував Радик Мухаметзянов.
П · О · Р Сім'я Вінчі
Дон Френк Вінчі
Консильєрі Лео Галанте
Капо Федеріко Паппалардо  · Невідомий капо Вінчі  · Товстий Джо  · Маурісіо
Солдати Пепе Коста  · Тоні Пі  · Клаудіо Бруско  · Міккі  · Маріо П'єтро  · Франческо Петроніо
Двигуни Стів Койн  · Віто Скалетта
Співучасникі Бармен "Мони Лізи"
Тюремна банда Лео Лео Галанте  · Віто Скалетта  · Пепе Коста  · Ел  · Джим  · Джон  · Сел  · Він  · Кріс  · Сем

Випадкова вікі