FANDOM

Сходи в небо — чотирнадцятий розділ гри Mafia Ⅱ.

Сюжет Редагувати

Едді дає Віто і Джо завдання — вбити зрадника одній із сімей мафії в Лост-Хевене. Сім'я Сальєрі попросила розібратися із зрадником сім'ї Фальконе, бо боялася, що зрадник знову"пропаде", перш ніж мафіозі його схоплять.

Приїхавши до місця призначення, Віто і Джо підходять до старого, поливаю газон. Віто запитує:" Містер Анджело ? Містер Сальєрі передає вам привіт ", а Джо дістає дробовик і стріляє. Після цього Джо передає головному герою його частку — 3 тисячі доларів.

Як і думав Віто, Анджело виявився під програмою захисту свідків, але йому вдається втекти від переслідування поліції. Хлопці розділяються, щоб кожному роздобути половину боргу для Бруно. Джо їде, а Віто вирішує їхати до Дереку за новою роботою.

Разом зі Стівом і Дереком їм треба придушити бунт робочих, який розгорівся через звільнення одного з них. Старенький робочий дізнався в Віто сина Антоніо Скалетті. Як виявилося, Антоніо втопив Стів. Дерек з бандою відступають, а кілька робочих допомагають Віто наздогнати їх. Убивши Стіва і Дерека, Віто забирає пенсійний фонд останнього — це близько 20-23 тисяч.

Як тільки протагоніст накопичив $ 27.500, він став шукати Джо. Пошуки привели його в ресторан "Мона Ліза". Там його приголомшує капо Вінчі.

Віто прокинувся на будівництві і побачив дона Вінчі і Джо. Після короткого допиту, Джо і Віто прибираються звідти з боєм. Віто відвозить Джо до Ель Греко. Вже там Джо віддає йому свої $ 27.500, і той їде до Бруно Левіну, віддає йому його гроші і гасить борг. Бруно, як виявилося, і був тим самим чоловіком, якому заборгував колись батько Віто.

Вирізаний контент Редагувати

На початку розділу у гравця була можливість відмовитися від контракту на вбивство Томаса. У цьому випадку Джо повідомить Віто, що того хоче побачити Гаррі. Коли Скалетта приїде до нього, збройовий барон підкине йому работенку. Що ще цікавіше, всі діалоги були локалізовані на російську, а значить були вирізані в самий останній момент.

У разі відмови Віто, Джо взяв би з собою"того новачка", але про який новачку йшлося невідомо. Очевидно, він зовні мав бути ідентичний людині з кінцівки першої частини гри.

Але все ж, до Гаррі в будь-якому випадку довелося б їхати, навіть якщо Віто погодився допомогти Джо. Тоді Віто поїхав би до нього відразу після погоні від ФБР.

Нагорода Редагувати

Відсутня, −27500 доларів і все зброю.

Поради по проходженню Редагувати

У сцені перестрілки в порту на високої складності велика ймовірність відхопити кулю, і доводиться проходити її знову і знову. Можна"відкласти"ворогів на потім. Потрібно оббігти склад з іншого боку, минаючи першу перестрілку, і просочується в головний ангар до Дереку, пришивши по шляху одного- двох хлопців. Тепер розбираємося з головним босом і його охороною, що є найбільш складною частиною, але будьте напоготові:"відкладені"вороги будуть поступово проникати всередину ангара через другий поверх і навіть тоді, коли, здавалося б, все вже закінчилося.

Або можна скористатися іншим варіантом, на високому рівні складності. Перед битвою в порту купите M1 Garand і максимум патронів. Після цього йдіть в порт дивіться заставку і після неї різко дістаєте M1 Garand. Стріляйте влучно в голову кожному ворогові. Насамперед убийте Стіва. Так буде спокійніше. Так само ви перед входом в ангар залиште хоча б одну обойму у M1. Заходьте в ангар. Там з’явитися Дерек і буде кидатися Молотовим. Ви повинні за кілька секунд після його появи, влучно вистрілити Дереку в голову з M1. Дерек готовий, найскладніше позаду. Тепер дістаєте Томпсон або MP40, як вам зручно, вбивайте його людей.

Після смерті Дерека, ні в якому разі, не грабуйте магазин — тисніть машини у Бруски. В іншому випадку, після видачі 55000 доларів, ви не зможете пройти місію, так як по її завершенні, швидше за все, буде"вічна завантаження". У цьому випадку, тільки перепрохожденія глави допомагає.

Цікаві факти Редагувати

  • По радіо говоритимуть про вбивство Томаса, а пізніше — про перестрілку в ресторані.
  • У місії є незначні помилки, пов’язані зі смертю Томаса:
    • У -05-0020Mafia Ⅱ гравець може сам вибрати, що одягти, тому під час цієї місії він може бути одягнений не так, як в кінцівці першої Mafia — біла капелюх, синій піджак, жовта сорочка і синя краватка.
    • У -05-0021Mafia Ⅱ Джо одягнений у свою фірмову сорочку, куртку і вбиває Томмі за допомогою Remington 870, в першому ж частини показано, що він одягнений у коричневу капелюх, жовтий піджак, білу сорочку з червоною краваткою і стріляє з Лупалов.
    • Будинок Томмі також трохи видозмінений.
    • Також можливий тюнінг вашого авто і ви можете поміняти колір машини, в якій поїдете вбивати Тома.
      • Однак поза загиблого залишилася тією ж.
  • Під час перестрілки на будівництві останній ворог на першому поверсі може здатися і навіть зробитися одним (приціл стане зеленим і його не можна буде стріляти). Однак його вб'є Джо.
  • Майже найдовша по проходженню місія. Навіть якщо не гинути в кращому випадку у середньостатистичного гравця вийде близько пятідясеті хвилин на проходження даної глави.
  • Якщо гравець хоче зробити ролик з убивством Анджело максимально схожим з першою частиною, то йому потрібно просто купити синій костюм в одному з магазинів з одягом.
  • Якщо Віто одягнений в костюм з капелюхом, капелюх зникне після втечі з будівництва.
  • Гравець спокійно може поїхати віддати гроші Бруно, якщо до цієї глави у нього було більше 27 000 $.
  • Гравець може не поїхати в "Мальтійський сокіл", а поїхати відразу до Джузеппеабо Бруски незважаючи на те, що на карті в цей час він не позначений маркером.
  • Єдина місія в грі, де Віто і Джо вбивають людей Вінчі.
  • Оригінальна назва глави — ​​ Stairway to Heaven . На її початку можна спостерігати відсилання до першої частини гри (The City of Lost Heaven '). У кінцівці Віто і Джо долають труднощі по сходах споруджуваного хмарочоса . Також назва ідентично назвою пісні групи Led Zepellin.
  • У розділі є хронологічна помилка. В 12 чолі Генрі обіцяє Бруно повернути борг в п’ятницю (28 вересня 1951). А Віто і Джо довелося віддавати гроші набагато раніше — у вівторок.
  • Ймовірно, Стів вбив Антоніо саме через борг останнього (а повинен був Скалетта дві тисячі доларів). Так чи інакше, доплачувати борг все-таки довелося синові. Також, не виключено, що Скалетта був співучасником у мафії, і його довелося прибрати з незрозумілої причини.
П · О · Р Розділи Mafia Ⅱ
Пролог Історична батьківщина  · Дім, милий дім  · Ворог держави (Викрадення Lassiter Series 69) ·
Закон Мерфі  · Циркулярка (Урок гарних манер)  · Добре проведений час
Інтермеццо Ⅰ Пам'яті Франческо Потенца  · Невгамовні (Додаткова місія) · Бальзам і Бінс (Колеса у вогні)  · Обслуговування в номерах  · Наш друг  · Дари моря  · Явлення дракона  · Сходи в небо
Інтермеццо Ⅱ Через терни до зірок
Епілог

Випадкова вікі