FANDOM

00.Сюжетна лінія Mafia (головна).jpg

Сюжет Mafia: The City of Lost Heaven розбитий на двадцять розділів (декотрі поділені на дві частини) за принципом опису подій, що відбуваються в один день. Всередині розділу Том виконує кілька місій. Час від часу відбувається автозбереження, яке в подальшому можна завантажити з «Головного меню» гри.

У свою чергу, розділи поєднані у п’ять груп, по чотири — в кожній, за принципом подій, що відбуваються у визначений період, де кожен з них має свої характерні ознаки: політичні, экономічні, соціальні і т. п.

На початку розділу на екрані відображається завантажувальний екран; далі йде відеовставка — як правило, це брифінг, на якому Сальєрі ставить перед Сім'єю чергове завдання; найчастіше після цього треба зайти до Вінченцо за зброєю, до Ральфа — за машиною і, нарешті, виїхати на завдання. Після виконання мети розділу Том іноді може заїхати до Луки Бертоне. Завантаження збережень також часто починається з відеовставки.

Літературний опис сюжету Редагувати

Вступ

1938 рік
Види Лост-Хевена: починаючи з океану та маяку, закінчуючи "Стейдж батл" — баром, у який входить головний герой Томас Анджело…

Пролог

«Ми, сильні, повинні нести слабості безсилих, а не собі догоджати…»
— © Послання апостола Павла до Римлян; розділ 15, вірш 1

1938 рік
Історія гри починається в 1938 році. Місце дії — вигадане американське місто Лост-Хевен. Сюжет подається від імені головного героя у вигляді його розповіді детективу Норману. Томас Анджело, в минулому звичайний таксист, несподівано для себе розпочавший кар'єру мафіозо, розчарувався в житті злочинця й зважився розповісти детективу про кримінальну сім'ю Сальєрі, на яку працював протягом декількох років.

Сім'я Сальєрі — одне з двох найбільших мафіозних об'єднань, які панують в місті; їхні конкуренти — сім'я Морелло, жорстокого й безпринципного дона Морелло, на перший погляд, абсолютно несхожого на інтелектуального й витонченого дона Сальєрі.

Одже, Томас Анджело розповідає детективу Норману про те, як він потрапив у Сім'ю

Розділи

1930 рік
Одного осіннього вечора простий таксист Томмі випадково зустрічає двох солдатів сім'ї Сальєрі, Сема та Полі. За ними женуться члени протиборчої сім'ї Морелло. Томмі, під дулом пістолета, змушений допомогти мафіозі втекти від переслідувачів і, в результаті, отримує пропозицію «звертатися, якщо що-небудь буде потрібно, до Сальєрі».

Томмі вирішує для себе, що не буде зв'язуватися зі злочинністю, продовжуючи таксувати по місті, проте це рішення докорінно змінюється, коли люди Морелло, вистеживши Тома, накидуються з бітами на його таксі й починають бити його самого. Пам'ятаючи про слова Сальєрі, Томмі вирішує звернутися за допомогою. Після цього в нього не залишається іншого виходу, окрім як стати членом Сім'ї, розпочавши тим самим свій шлях по кримінальній стежці.

Після розмови з доном Енніо Сальєрі, Томмі знайомиться також із його "правою рукою", консільєрі Френком Коллетті, а пізніше Полі представляє Томмі співучасників Сім'ї: зброяра Вінченцо, автомеханіка Ральфа, бармена Луїджі.

Перше й перевірочне завдання, яке надається Томмі — розбити припарковані біля бару Мореллоавтомобілі. Разом із Томасом туди відправляється Полі. Поступово Томмі надаються більш складні й відповідальні завдання, а одного разу, під час невдалого збору плати за кришування, він рятує від смерті Полі та Сема. З часом Анджело розуміє, що відрізняє Сальєрі від Морелло: перший — бізнесмен, що нападає лише у відповідь на образу, а другий — «просто підлий виродок», як характеризує його сам Томмі.

Інтермеццо I

1938 рік
Бесіда головного героя та детектива продовжується…

1932 рік
Одного разу Тому доводиться прийняти участь в гонках замість скаліченого водія — протеже Сальєрі, за ніч до цього зламавши машину головного конкурента за допомогою ще одного співучасника Сім'ї, механіка Луки Бертоне, який ще не раз буде фігурувати в сюжеті. В результаті він перемагає, отримавши кубок, а також загальну повагу та подяки від численних людей, що поставили гроші на машину Дона. У цьому ж році Томмі закохується в дочку бармена Луїджі, Сару, захистивши її від вуличної шпани, яка пристає до неї в провулку.

Тоді Сальєрі вирішує навести порядоку своєму районі, "зачистивши" його від різного наброду й дрібних бандитів. На завдання відправляються Томмі й Полі. У процесі їм доводиться вбити хуліганів, які приставали до Сари. Зав'язується погоня за двома молодими ватажками, що вирішили втекти. Наздогнавши їх, Томмі не може зважитися добити вмираючих (такі сумніви багаторазово гризуть його по ходу гри), але Полі допомагає йому. Незабаром з'ясовується, що один із хлопців вижив, а вбитий хлопець був сином міського радника. Ця війна створює певні проблеми для подальшої діяльності Сім'ї.

Томмі вперше дуже серйозно замислюється про правильний вибір шляху, коли йому доручають вбити повію, що нібито передає інформацію Морелло. Томмі розуміє, що не може вбити дівчину, яка, як він упевнений, ні в чому не винна: він наказує їй негайно їхати з міста, пізніше сказавши Сальєрі, що вбив її. Далі Том випадково потрапляє в церкву на похорон убитого сина радника, де його впізнає друг покійного, що вижив. В результаті починається кривава перестрілка. Після цього, в розмові зі священиком, Томас визнає, що, можливо, в чомусь помилився.

Ставши ґанґстером, Томас Анджело отримує не тільки певну повагу, але й гроші, які він, подібно Полі й Сему, починає витрачати на посиденьки в барі й доступних жінок. Френк, помітивши зміни, радить Тому знайти сенс життя та більш здорові розваги. Френк попереджає Томмі про те, що Сальєрі не потрібні пияки, і якщо Том нічого не змінить, то «одного разу його кращий друг вб'є його».

Інтермеццо II

1938 рік
Бесіда головного героя та детектива триває…

1933 рік
В останні дні "сухого закону" Френк доручає Тому зустріти вантаж спиртного на заміській фермі. Коли Полі й Том прибувають на місце, вони дізнаються, що вантаж зник, а ті, що супроводжували його, — вбиті. Живим залишається лише важко поранений Сем, якого Томмі рятує вже вдруге, допомагаючи йому піднятися і доставивши, відстрілюючись від ворогів, до доктора.

Тієї ж ночі Полі вирішує знайти зрадника, а вже вранці Том дізнається, що Френк віддав поліції документи, яких достатньо, щоби Сальєрі отримав довічне ув'язнення. Тепер він повинен убити Френка за те, що той порушив омерту. Однак дізнавшись, що консільєрі шантажувала поліція у співпраці з Морелло, викравши його дружину й дочку, Томмі відпускає його разом із сім'єю до Європи й сам забирає документи зі сховища банку. Незабаром він же пробирається на віллу міського прокурора й викрадає звідти останні свідчення кримінального життя сім'ї Сальєрі. Тим часом Полі й Сем "дбають" про свідків.

Дещо пізніше Сальєрі вдається взяти реванш у свого головного конкурента, діставши вантажівку з віскі, який вкрав у Морелло злодюжка Вільям Гейтс.

"Сухий закон" був скасований, але Сім'я продовжує заробляти гроші. Томмі одружується на Сарі, й у тридцять п'ятому році в них народжується дочка.

Інтермеццо III

1938 рік
Бесіда головного героя та детектива розпалюється…

1935 рік
В цей же час з нападу ґанґстерів сім'ї Морелло на Сальєрі в ресторані розгоряється мафіозна війна, й Томмі доводиться спочатку "прибрати" міського радника, що доставив стільки клопоту Сальєрі; потім вбити молодшого боса, брата Морелло, Серджіо; а згодом і знищити самого дона Морелло, захопленого зненацька. Таким чином сім'я Сальєрі стає найсильнішою злочинною організацією в місті, й ніщо не може цьому перешкодити.

Інтермеццо IV

1938 рік
Бесіда головного героя та детектива досягає свого піку…

1938 рік
Тільки у тридцять восьмому починається політична кампанія, спрямована проти мафії, але й вона була зупинена черговим убивством. По ходу гри Томмі, Полі й Сем стають друзями. У Полі зароджуються підозри, що дон Сальєрі приховує від них більшу частину грошей, і він пропонує Сему й Томмі невеличку халтурку, щоби підзаробити. Вони відмовляються. Але після того, як Томмі за дорученням Сальєрі краде з порту вантаж сигар, і вони з Полі, зазирнувши в коробки, дізнаються, що там були зовсім не сигари, а діаманти, підозри, що Сальєрі приховує від них частину грошей, підтвердилися, й Томмі змінює рішення. Полі й Томмі зважуються на пограбування завчасно обраного банку. Пограбування проходить успішно. Полі й Том тріумфують; Полі мріє відкрити невеликий ресторан — як і Томмі, він хоче відійти від кримінальних справ.

Наступного дня Том виявляє Полі убитим в його квартирі. Гроші зникли. Незабаром дзвонить Сем, пояснюючи, що Сальєрі дізнався про пограбування банку й наказав "прибрати" обох. Сем пропонує зустрітися в міській галереї, щоби він зміг допомогти Тому. Лише там Томмі розуміє, що Сем, новоспечений капо, зрадив його, і Сальєрі знає про те, що він не вбив повію та дозволив Френку зникнути; зважаючи на «недієздатність» Томмі, вони були вбиті пізніше іншими людьми. Після тривалої перестрілки Томмі вдається добратися до Сема, який попереджає його про серйозні проблеми з його майбутнім. Пробачити слова з приводу смерті свого ліпшого друга Полі Томасу не вдається й він холоднокровно вбиває Сема.

Епілог

1938 рік
На цьому завершується тривала розповідь детективу Норману, яку Томмі розпочав, сидячи з ним у тихому барі. Томмі обіцяє дати свідчення проти Сальєрі, якого вже давно безуспішно намагається посадити за ґрати детектив. В результаті Томас стає членом програми захисту свідків: якийсь час він знаходиться в безпечному місці, де докладно описує своє життя й роботу на Сальєрі, а згодом, під іншими іменами, вони із Сарою переїжджають в Емпайр-Бей, сподіваючись на спокійне життя. Томмі став працювати водієм у великій компанії. Багато хто із сім'ї Сальєрі, завдяки свідченням Томмі, отримали величезні терміни у в'язниці, а деяких стратили.

1951 рік
Багато років по тому, 25 вересня 1951 року, до будинку літнього Томаса Анджело під'їжджають двоє чоловіків (Віто Скалетта та Джо Барбаро, головні герої Mafia Ⅱ). Томмі, який поливає галявину, обертається на запитання «Містер Анджело?». Переконавшись, що це саме той, хто їм потрібен, один з них каже: «Містер Сальєрі передає вам уклін!», а інший вистрілює впритул з обрізу, після чого Томмі залишається лежати мертвим на забрудненій кров'ю траві…

«— Знаєте, цей світ не управляється законами, написаними на папері. Він управляється людьми. Одними — згідно із законом, іншими — ні. Від кожної людини залежить, яким буде її світ, яким вона його створить. А ще вам потрібна сила-силенна везіння, щоби хто-небудь інший не перетворив ваше життя на пекло. І все не так просто, як нас вчили у початковій школі. Але все ж таки добре мати тверді переконання й дотримуватися їх: у шлюбі, у злочині, у війні — скрізь і завжди.
— Я все запоров — так само, як Полі та Сем. Ми хотіли жити краще, але, врешті-решт, "попали" набагато гірше, ніж інші. Знаєте, я гадаю, що в усьому треба знати міру. Так, міру — ось хороше слово. Той, хто хоче занадто багато, ризикує втратити абсолютно все. Щоправда, той, хто занадто мало хоче від життя, може взагалі нічого не отримати…
»
— © Цими думками Томмі й завершується гра

Стислий зміст розділів Редагувати

Далі до кожного розділу йдуть назви файлів збережень разом із цілями відповідних завдань.

Зверніть увагу, що на дві частини поділені: другий розділ (із однаковою назвою частин), а також сьомий та восьмий розділи (з різними назвами частин); тоді як п’ятий та шостий є різними розділами (що мають однакову назву).

Вступ Редагувати

Місто Лост-Хевен представлене у всій своїй красі. Том входить до бару.

Пролог Редагувати

Знайомство Томаса Анджело та детектива Нормана. Цікава пропозиція. Зав’язування бесіди між ними…

01. Неможливо відмовитися Редагувати

Полі й Сем, рятуючись від погоні, змушують простого таксиста Тома відвезти їх в бар Сальєрі.

01 (Неможливо відмовитися) (відірватися від погоні; їхати за компасом)

02. Людина, що біжить: частина 1 Редагувати

Наступний день. Мирне життя таксиста — Том розвозить пасажирів…

02-01 Таксі (підвезти пасажира)
02-01 Пасажир 2 (підвезти пасажира)
02-01 Пасажир 3 (підвезти пасажира)
02-01 Пасажир 4 (підвезти пасажира)
02-01 Пасажир 5 (підвезти пасажира)

…а на одній із стоянок на нього чекає прочухан від вчорашніх переслідувачів. Єдиний порятунок — дістатися бару Сальєрі.

02-02 Чашка кави (пітляючи подвір’ями, добігти до бару Сальєрі)

03. Вечірка з коктейлями Редагувати

Після того, що сталося, Том вирішує кинути колишню роботу й стати солдатом Сальєрі. Перше завдання — бар Морелло, пробратися у двір і знищити автомобілі конкурентів.

03-01 Бар (брифінг)
03-02 Місто (доїхати до бару Морелло)
03-03 В гостях (розтрощити машини бітою та коктейлями)

04. Нескладна робота Редагувати

Зібравши данину з кількох закладів, люди Сальєрі стикаються з тим, що власник мотелю Кларка вирішив тепер платити Морелло. Полі — поранений, Сем — в заручниках, Тому доводиться самому розбиратися з ворогами.

04-01 Бар Сальєрі (брифінг)
04-02 Завдання (зібрати данину в місті; доїхати до мотелю)
04-03 Мотель Кларка (перебити ворогів та врятувати Сема)
04-04 Взяти його! (наздогнати злодія та вбити його)

Інтермеццо I Редагувати

Розширення бесіди між Анджело і Норманом…

05. Чесна гра: частина 1 Редагувати

Сальєрі зробив ставку на майбутні гонки. Тому належить перегнати болід конкурента до Лукаса, щоби той його зіпсував, після чого повернути автомобіль в бокс.

05-01 Бар Сальєрі (брифінг)
05-02 Місто (доїхати до гоночної траси)
05-03 Траса (доставити болід до Луки)
05-04 Лука Бертоне (повернути болід назад у бокс)
05-05 Повернення в бар (повернутися у бар Сальєрі)

06. Чесна гра: частина 2 Редагувати

Гонщик, на якого ставив Сальєрі, не зможе взяти участь в гонках, отже Тому доведеться замінити його.

06-01 Бар Сальєрі (брифінг)
06-02 Місто (доїхати до гоночної траси)
06-03 Перед гонкою (виграти гонку)
06-04 Перемога (завітати до Лукаса)
06-05 Лука Бертоне (викрасти Lassiter V16 Phaeton)

07. Сара Редагувати

Луїджі просить Тома проводити Сару до домівки. Як і очікувалося, в одному з провулків на пару напали хулігани, але Том провчив їх…

07-01 Бар Сальєрі (відеовставка)
07-02 Прогулянка під місяцем (проводжати Сару)
07-03 Сюрприз (провчити хуліганів; провести Сару додому)

07. Пора призвичаюватися Редагувати

…після чого, обурений Сальєрі, щоби покарати хуліганів, дає завдання розшукати банду й побити їх як слід. Том і Полі відправляються на справу. В результаті чого, один із ватажків зграї (син міського радника) гине.

07-04 Бар Сальєрі (брифінг)
07-05 Місто (знайти Біффа й дізнатися, де шукати хуліганів)
07-06 Майстерня (разом із Полі перебити всіх виродків)
07-07 Погоня (наздогнати двох покидьків, що втекли)

08. Путана Редагувати

Мішель занадто багато базікає, й Том посланий в готель Корлеоне, щоби змусити її замовкнути, й заразом вбити менеджера-зрадника та підірвати його кабінет. Тікаючи по дахах від поліцейської погоні, Том дістається однієї церкви…

08-01 Розмова з Френком (доїхати до отелю)
08-02 Готель Корлеоне (знайти Мішель; вбити менеджера; підірвати кабінет)
08-03 На даху (втекти від копів)

08. Святий отець Редагувати

…й опиняється на похоронах того самого хулігана, що був убитий нещодавно. Знову перестрілка, після якої — повернення в бар Сальєрі під завивання сирен. Тепер у Морелло є могутній спільник — безутішний батько.

08-04 Не чекали (перестріляти всіх у церкві)
08-05 Втеча (дістатися бару Сальєрі)

Інтермеццо II Редагувати

Поглиблення бесіди між Анджело і Норманом…

09. Заміська прогулянка Редагувати

На ферму прибувает партія контрафактного алкоголю, солдати Сальєрі повинні були пригнати вантажівку з товаром до міського складу. Але плани зірвані ворогами, до котрих тепер приєдналася й поліція.

09-01 Бар (брифінг)
09-02 Місто (доїхати до складу Сальєрі)
09-03 Ферма (розвідати обстанову; повернутися до Полі)
09-04 Сем (перебити конкурентів і копів; звільнити Сема)
09-05 Повернення (розстріляти переслідувачів із вантажівки)
09-06 Склад (повернутися в бар Сальєрі/заїхати до Луки)
09-07 Лука Бертоне (доїхати вчасно до друга Лукаса)
09-08 Лука Бертоне 2 (викрасти Ulver Airstream)

10. Омерта Редагувати

Права рука Сальєрі, Френк Коллетті, вирішив вийти з гри й передати поліції «чорну» бухгалтерію Сім'ї. Том шукає його по всьому місті й наздоганяє в аеропорті. Порушуючи наказ Дона, він не вбиває пентіто, а дозволяє йому вибратися з країни.

10-01 Бар Сальєрі (брифінг)
10-02 Місто (знайти інформаторів)
10-03 Місто 2 (переслідувати машину з Френком до аеропорту)
10-04 Аеропорт (перебити охорону)
10-05 Френк (принести білети)
10-06 Добра справа (забрати записи з банку)
10-07 Лука Бертоне (надати урок громилі Стену)
10-08 Лука Бертоне 2 (викрасти Thor 810)

11. Візит до товстосумів Редагувати

Поліція давно на стороні Морелло, прокурор збирає компромат та тримає його в себе на віллі. Том із напарником проникають туди й зламують «цінний» сейф.

11-01 Бар Сальєрі (брифінг)
11-02 Місто (підібрати Сальваторе)
11-03 Вілла (пробратися до сейфа в особняку)
11-04 Сейф (забрати документи й вибратися з території)
11-05 Втеча (відвезти напарника й повернутися в бар Сальєрі)

12. Угода століття! Редагувати

Здавалося би, що ще простіше — забрати машину з товаром на парковці й доставити її на склад. Але товар крадений, а колишні господарі вже вирахували злодія й неочікувано з’явилися на зустрічі. В результаті, щоби здобути ящики з алкоголем, людям Сальєрі довелося покласти два десятки ворогів.

12-01 Бар Сальєрі (брифінг)
12-02 Автостоянка (зустрітися з Гейтсом; перебити нападників)
12-03 Погоня (привезти вантажівку на склад Сальєрі)
12-04 Знову в барі (відеовставка)

Інтермеццо III Редагувати

Деталізація бесіди між Анджело і Норманом…

13. Бон Апетит! Редагувати

Вороги підкупили особистого охоронця Сальєрі, й той прикинувся хворим, щоби не бути присутнім під час замаху в ресторані. Його замінив Том та врятував Дона. Зрадник був убитий одразу після обіду.

13-01 Місто (доїхати до ресторану)
13-02 Ресторан Пепе (перестріляти нападників)
13-03 Після бійки (навідати Карло)
13-04 Карло (вбити зрадника)

14. З днем народження! Редагувати

Том проникає на пароплав під видом матроса. На борту повним ходом йде вечірка в честь дня народження міського радника. Тут от Том його й прикінчить.

14-01 У Вінченцо (брифінг)
14-02 Місто (приїхати до пристані й перевдягтися)
14-03 На вечірці (знайти пістолет; здійснити вбивство)

15. Везе ж покидьку! Редагувати

Прийшов час позбавитися Морелло. Першим буде його брат Серджіо. Однак це виявилося не так просто: зірвалися всі чотири спланованих замахи. Врешті-решт, Тому вдається наздогнати Серджіо в міському порту й пристрелити його.

15-01 Бар Сальєрі (брифінг)
15-02 Дзвінок (подзвонити з телефонної будки)
15-03 Вінченцо (новий план, узяти бомбу)
15-04 Феєрверк (підкласти бомбу в машину)
15-05 Бар Сальєрі (інший план)
15-05 Веселка (настигнути ворогів біля ресторану)
15-06 Погоня (відірватися від переслідувачів)
15-07 Поїзд (погоня за Серджіо)
15-08 Порт (знайти Серджіо; протаранити ворота цистерною)
15-09 Серджіо (вбити покидька)
15-10 Повернення в бар (повернутися в бар Сальєрі)
15-11 Лука Бертоне (довезти пораненого друга Лукаса до доктора)
15-12 Лука Бертоне 2 (викрасти Bruno Speedster 851)

16. Вершки суспільства Редагувати

Надійшла черга й самого Морелло — хлопці Сальєрі відправляються «по його голову». Але захоплений зненацька, він змушений втікати за місто. Там його й «накрили» — полювання скінчене.

16-01 Бар Сальєрі (брифінг)
16-02 Місто (доїхати до театру)
16-03 У театрі (переслідувати Морелло)
16-03 Полювання (не проґавити його за містом)
16-04 Аеропорт (розстріляти двигуни літака)
16-06 Лука Бертоне (позбавитися автомобілю «в розшуку»)
16-07 Лука Бертоне 2 (викрасти Celeste Marque 500)

Інтермеццо IV Редагувати

Кульмінація бесіди між Анджело і Норманом…

17. Перевибори Редагувати

Місто належить дону Сальєрі. Але хитрі політики провертають свої «брудні» справи. Одного з них, містера Сьюера, потрібно «прибрати» — Томмі виконує все гладко, на відстані.

17-01 Бар (брифінг)
17-02 Місто (доїхати до в’язниці)
17-03 В’язниця (піднятися до «точки» стріляння)
17-04 Снайпер (вбити політика; вийти за ворота)
17-05 Повернення (повернутися в бар Сальєрі)
17-06 Лука Бертоне (забрать друга Лукаса раніше поліції)
17-07 Лука Бертоне 2 (викрасти Lassiter V16 Appolyon)

18. Чисто для розрядки Редагувати

Сальєрі пропонує хлопцям отримати легкі гроші на продажі крадених сигар. Потрібні коробки Тому доведеться вивезти з порту. Але на території — озброєна до зубів охорона. Після успішної операції стає ясно, що Дон отримав більш вигідний «товар» — діаманти, котрі коштують величезних грошей.

18-01 Бар Сальєрі (брифінг)
18-02 Місто (доїхати до порту)
18-03 Потрібен транспорт (загарбати вантажівку)
18-04 Порт (викрасти коробки)
18-05 Пастка (повернутися в означене місце; доїхати до складу)

19. Невеличка халтурка Редагувати

Після обману Сальєрі, Том приймає пропозицію Полі з пограбування банку. Після чіткого плану й перевірки на місці, бажані гроші з легкістю попадають у «потрібні» руки.

19-01 Квартира Полі (піднятися до Полі)
19-02 По дорозі в банк (слідувати за ним на метро)
19-03 Рекогносцировка (розвідати обстанову в банку)
19-04 Похід по магазинах (завітати до Жовтого Піта; заїхати за Полі)
19-05 Лука Бертоне (передати посилку Діку)
19-06 Лука Бертоне 2 (викрасти Trautenberg Model J)
19-07 Пограбування банку (забрати гроші зі сховища)
19-08 Погоня (доїхати до клубу «Палермо»)

20. Декаданс Редагувати

«Справа на стороні» не пройшла безслідно — Дон дізнався про пограбування банку. Сем залишається на стороні Сальєрі й убиває Полі прямо в його домівці. Раптово виявивши друга вбитим, Том, нічого не підозрюючи, направляється в міську галерею на зустріч із Семом. Переступивши поріг, Том одразу все розуміє. Йому залишається тільки вбити всіх виродків.

20-01 Квартира Полі (вийти на вулицю)
20-02 Місто (попрямувати в галерею)
20-03 Лука Бертоне (прослідкувати за жінкою)
20-04 Лука Бертоне 2 (викрасти Thor 812)
20-05 Апофеоз (перестріляти охорону Сема)
20-06 Сем (вбити Сема)

Епілог Редагувати

Завершення бесіди Тома із детективом. Суд над мафією. Думки про суть ґанґстерського життя…

П · О · Р Розділи Mafia
Навчання Навчання
Вступ & Пролог Неможливо відмовитися  · Людина, що біжить: частина 1 & Людина, що біжить: частина 2  ·
Вечірка з коктейлями  · Нескладна робота
Інтермеццо Ⅰ Чесна гра: частина 1  · Чесна гра: частина 2  · Сара & Пора призвичаюватися  · Путана & Святий отець
Інтермеццо Ⅱ Заміська прогулянка  · Омерта  · Візит до товстосумів  · Угода століття!
Інтермеццо Ⅲ Бон Апетит!  · З днем народження!  · Везе ж покидьку!  · Вершки суспільства
Інтермеццо Ⅳ Перевибори  · Чисто для розрядки  · Невеличка халтурка  · Декаданс
Епілог

Випадкова вікі