FANDOM

Сідні"Товстун"Пен — персонаж комп'ютерної гри Mafia Ⅱ.

Біографія Редагувати

Власник лікеро -горілчаного заводу в Емпайр-Беї. Колись був компаньйоном Альберто Клементе. Наприкінці 1920 -х років Клементе викупив частину належала Піну компанії Empire Bay Cab & Co, через яку став відмивати отримані від торгівлі спиртним доходи. Шляхи Пена і мафії розійшлися, коли в 1939у Товстун відкрив лікеро-горілчаний завод в Сенд-Айленде і відмовився взяти Альберто в частку. Пен був упевнений у власній безпеці, маючи на руках докази проти Клементе. Однак після того, як його охоронці прикінчили двох невдачливих кілерів, підісланих колишнім партнером, Пен посилив персональну охорону. 20 лютого 1945 на Сідні було скоєно замах на вбивство. Його кортеж був розстріляний з кулемета, майже всі охоронці були вбиті, а сам Товстун був поранений. Захоплений зненацька, він встиг вистрілити з револьвера в Генрі Томасіно, тим самим простріливши йому ногу. Розлючені Віто і Джо випустили в Пена всю обойму з зброї.

Цікаві факти Редагувати

  • Пісня The Fat Man (англ."Товстун") Фетса Доміно гратиме на радіо незадовго до смерті Піна, коли Віто, забравши кулемету Гаррі, поїде до Генрі і Джо.
  • Він один з небагатьох персонажів, що з'являються в дебютному трейлері Mafia Ⅱ в серпні 2007 року.
  • Його справжнє ім'я буде розкрито тільки після відкриття"Сімейного альбому".
  • Його ім'я і кличка можливо є відсиланням до фільму "Мальтійський Сокіл".
  • Деякими рисами обличчя схожий на Володимира Жириновського.
  • У досьє сказано що володів таксопарків Empire Cab & Co на території Сенд — Айленда. Однак, ніякого таксопарку там немає, але є велика парковка між спиртозаводом і складами або супермаркетом.
П · О · Р Сiм'я Клементе
Дон Альберто Клементе
Консільєрі Консільєрі Клементе
Капо Лука Гуріно
Солдати Генрі Томасіно · Сільвіо Пальміері · Антоніо Паладіно · Семмі · Річард Мацео · Річі
Співучасникі Фредді Маччіоне · Джонні Морган · Марія Аньєлло · Сідні Пен (раніше) · Ель Греко · Віто Скалетта (раніше) · Джо Барбаро (раніше)

Випадкова вікі