FANDOM

Сільвіо Пальміері, або також відомий, як Сільвіо Палмс — згадуваний персонаж Історії Френкі Поттса і солдат сім'ї Клементе.

БіографіяРедагувати

Сільвіо народився 22 квітня 1901а в Виллабате, Сицилія. У районі 1916 — 1931гг у нього було кілька арештів за грабежі, вбивства і лжесвідчення. Через деякий час він мігрував з Італії, але під час Другої Світової війни знову втік до Сицилію. Американське громадянство отримав 11 червня 1944а. В США почав працювати на сім'ю Клементе, від чиєї руки і загинув на бойні Клементе в 1950у (цілком можливо саме через зв'язки з родиною Вінчі).

Частково працював на Федеріко Паппалардо, організовуючи і контролюючи найм і рекет в Емпайр-Беї. Незадовго до смерті Сільвіо мав контакти з найбільш важливими членами мафії.

Він був родинно пов'язаний з Едді Ськарпа, тому що кузина Едді була дружиною Сільвіо.

Серед кримінальних друзів Сільвіо можна виділити Луку Гурине, Генрі Томасіно і Паскаля Масси.

Цікаві фактиРедагувати

  • Незважаючи на те, що він є солдатом сім'ї Клементе, він часто відвідує бар "Мона Ліза".
  • Зростання Сильвіо — 167 см, а вага — 68 кг.
  • Мав каштанове волосся і карі очі.
П · О · Р Сiм'я Клементе
Дон Альберто Клементе
Консільєрі Консільєрі Клементе
Капо Лука Гуріно
Солдати Генрі Томасіно · Сільвіо Пальміері · Антоніо Паладіно · Семмі · Річард Мацео · Річі
Співучасникі Фредді Маччіоне · Джонні Морган · Марія Аньєлло · Сідні Пен (раніше) · Ель Греко · Віто Скалетта (раніше) · Джо Барбаро (раніше)

Випадкова вікі