FANDOM

Сім'я Вінчі — одна з трьох кримінальних сімей Емпайр- Бея.

Історія Редагувати

Майбутній дон цієї кримінальної сім'ї, Френк Вінчі, прибуває зі своїм другом, Лео Галанте, в Емпайр-Бей в 1908у і швидко організовує систему кришування серед італійських іммігрантів. Пізніше, його банда править містом наступні десять років, аж до появи сім'ї Моретті, яка відразу ж стає головною конкуренткою сім'ї Вінчі.

На початку 20 -х років Вінчі бере під контроль міський порт. Це дозволяє контролювати всі судноплавні перевезення і переправляти нелегальні товари за місто і навіть за кордон.

В 1933у відміняється Сухий закон. Коли ріки"п'яних"доларів пересихають, тертя між сім'ями Вінчі і Моретті переростають в повномасштабну війну. Згодом чого капо сім'ї Моретті, Карло Фальконе, змовляється з Лео Галанте, і вони вбивають самого Моретті. Карло стає доном нинішньої сім'ї Фальконе. Незважаючи на те, що Вінчі переміг у цій війні, він зазнав величезних втрат, і цей конфлікт коштував Вінчі абсолютної влади в злочинному світі.

В 1943у за"куплені"бої був заарештований Галанте. Невідомо чому, але маючи зв'язки в злочинному світі, він все-таки відсиджує всі свої заслужені п'ять років, але, так би мовити, з комфортом. Саме за гратами Лео і зустрічає Віто Скалетті. Він бажав, щоб Віто, вийшовши з в'язниці, вступив в сім'ю Вінчі, але з причини прийняття Джо Барбаро в клан Фальконе Лео таки рекомендує туди і Віто теж.

Намагаючись вичавити конкурента з мережі торгівлі наркотиками, 15 червня 1951а Фальконе руками Віто і Джо вбиває Клементе. Але, як пізніше з'ясується, Лука Гурине встиг напоумити Френка, що Фальконе торгує наркотою, тим самим натякаючи, що з цим треба щось робити. Вінчі відкрито виступає проти Фальконе, і тому Едді Скарпа доводиться наказати Віто вбити Лео, але після відмови останнього він все ж доручає цю справу колишньому солдату родини Клементе, Генрі Томасіно. Попри все, Віто встигає доїхати до старого раніше Генрі і врятувати його. Галанте негайно їде з міста в Лост-Хевен, не кажучи Френку про це ні слова.

Через кілька місяців Генрі, Віто і Джо вирішуються піти на торгівлю наркотиками та співпрацюють з тріада. Проте їх підставляють: Генрі вбивають, а Віто і Джо залишають без грошей. Бажаючи помститися за друга, ті громлять китайський ресторан Червоний дракон. Так і не дізнавшись, хто це зробив, китайці починають в усьому звинувачувати Френка, і ця ситуація могла б перетворитися в повномасштабну війну. Але, на щастя, приїжджає Лео Галанте і дозволяє цей спір. Значно впрягнувшісь за Віто, який же все це і накоїв, Лео ставить Скалетте ультиматум — або він вбиває Карло Фальконе, або сам же гине. Віто вирішується на вбивство свого боса. Незважаючи на численну армію і зрада Джо, який пізніше перейде на сторону Віто, Скалетта вбиває Карло Фальконе в його планетарії. Сім'я Вінчі стає єдиним найсильнішим синдикатом в Емпайр-Беї.

П · О · Р Злочинні угруповання
Mafia Сім'я Сальєрі  · Сім'я Морелло  · Сім'я Пеппоне  ·
Хулігани  · Торговці алкоголем  · Мешканці в'язниці
Mafia Ⅱ
(DLC включно)
Сім'я Клементе (Сицилія)  · Сім'я Фальконе (Зрадники Фальконе)  · Сім'я Вінчі (Тюремна банда Лео)  · Сім'я Гравіна  · Сім'я Віццині  · Сім'я Лучано  · Сім'я Моретті  · Комісія  · Бріолінщіки  ·
Банда Еріка  · Банда О'Ніла (Банда Броді)  · Бомбісти (Привиди)  · Тонги (Тюремні тріади)
Mafia Ⅲ Сім'я Маркано  · «Чорна мафія»  · Італійське угруповання  · Ірландське угруповання  · Гаїтянське угруповання

Випадкова вікі