FANDOM

Сім'я Фальконе — одна з трьох кримінальних сімей Емпайр- Бея.

Історія Редагувати

У 1913 році Томазо Моретті створив сім'ю Моретті. У процесі царювання Моретті була розпочата війна між сім'ями Вінчі і Моретті, в ході якої дон Моретті гине. Місце дона займає його капореджіме Карло Фальконе і засновує нову угруповання, з часом дісталася до суперництва з родиною Вінчі.

Влада розбестила Карло, і він став дуже безжальним людиною. Едді Скарпа, заступник боса, знайомиться з Джо Барбаро, і потім, за наказом Едді, Джо вбиває капореджіме Фальконе — Рокко. Коли Віто вийшов з в'язниці, Джо відразу ж знайомить його зі своїм новим другом — Едді.

Пізніше Віто і Джо вступають в сім'ю Фальконе. Віто вбиває Луку Гуріно і Альберто Клементе за наказом Карло Фальконе.

Пізніше в сім'ю Фальконе вступає Генрі Томасіно, суне ніс куди не слід і вмирає, будучи жорстоко понівечених китайцями, за що друзі Генрі ( всі ті ж головні герої другої частини ) мстять китайцям, знищуючи їх ресторан і містера Ши Юн Она. Потім за наказом Едді Скарпа Віто і Джо вбивають і головного героя першої гриТомаса Анджело.

Через різанини в ресторані друзів знаходять люди Вінчі, від яких вони пізніше сбегают.На наступний день про стрілянину в ресторані дізнається і Фальконе (якого тимчасово не було в місті). Він наказує Віто приїхати до старої обсерваторіі.Віто збирається туди їхати, але його відловлюють люди Вінчі і садять в лімузин, де Лео, друг Віто, каже, що все знає про стрілянину. Вся комісія була за смерть Віто і Джо. Але Лео попросив комісію дати Віто шанс, і вони вирішили — Скалетта повинен прибрати свого боса, Карло Фальконе.

Віто приїжджає до обсерваторії, вбиває Карло і дізнається, що Джо — новий капо сім'ї Фальконе. На цьому моменті Сім'я Фальконе припиняє своє існування. Можливо, цього і не сталося, тому що Фальконе володів великим бізнесом, тим самим маючи постійне джерело доходу, який перейшов в руки Дона Френка Вінчі.

Дон и Редагувати

Структура Редагувати

Структура на момент Другої частини гри така:

  1. Дон — Карло Фальконе
  2. Помічник боса — Едді Скарпа
  3. Капореджіме Рокко — (до 1950) †, потім Джо Барбаро — (встиг побути капо всього один день)
  4. Солдати під командуванням Едді:

Солдати під командуванням Рокко:

Цікаві факти Редагувати

  • Сім'я Фальконе встигла повоювати з усіма бандитськими угрупованнями Емпайр- Бея.
  • Відмітна ознака цієї сім'ї в тому, що всі солдати одягнені у шкіряні куртки і плащі.
П · О · Р Злочинні угруповання
Mafia Сім'я Сальєрі  · Сім'я Морелло  · Сім'я Пеппоне  ·
Хулігани  · Торговці алкоголем  · Мешканці в'язниці
Mafia Ⅱ
(DLC включно)
Сім'я Клементе (Сицилія)  · Сім'я Фальконе (Зрадники Фальконе)  · Сім'я Вінчі (Тюремна банда Лео)  · Сім'я Гравіна  · Сім'я Віццині  · Сім'я Лучано  · Сім'я Моретті  · Комісія  · Бріолінщіки  ·
Банда Еріка  · Банда О'Ніла (Банда Броді)  · Бомбісти (Привиди)  · Тонги (Тюремні тріади)
Mafia Ⅲ Сім'я Маркано  · «Чорна мафія»  · Італійське угруповання  · Ірландське угруповання  · Гаїтянське угруповання

Випадкова вікі