FANDOM

Телефон — ґеймплейний предмет в іграх серії «Mafia».

Телефон має велику сюжетну важливість. Користуватися ним можна в усіх іграх.

Mafia: The City of Lost Heaven Редагувати

Телефон має сюжетну важливість у таких розділах як Чесна гра: частина 2, Везе ж покидьку! і Декаданс. Використовувати телефон можна тільки в розділі Везе ж покидьку!, щоби покликати брата Морелло до телефону, але його в цей момент в ресторані не було, і трубку взяв рядовий ґанґстер. В інших випадках він використовуватиметься в якості оточення.

Нотатки Редагувати

Mafia Ⅱ Редагувати

03.Телефонна будка (Mafia II)

NPC у телефонній будці

У сиквелі телефони також відіграють важливу роль. Тепер ними можна користуватися практично завжди. За сюжетом нам доведеться дзвонити в розділах Невгамовні та Свідок (DLC Joe’s Adventures). Далі ми, в основному, приймаємо дзвінки або дзвонимо, щоби дати хабар поліції. NPC теж можуть користуватися телефонами, щоби подзвонити в поліцію або просто в якості симуляції життя.

Mafia Ⅲ Редагувати

Future video game iconЦя стаття описує гру, яка знаходиться в розробці.
Після випуску гри зміст цієї статті може виявитися невірним, тому стаття може значно змінитися.
04.Телефонна будка (Mafia III)

Фрагмент з ґеймплейного відео

Телефонні будки повернуться й у третю частину гри. Як і в попередній частині, вони будуть відмічені на радарі спеціальною позначкою. Ймовірно, мають використовуватися, щоби можна було покликати на допомогу своїх напарників.

Випадкова вікі