FANDOM

Томас Анджело — головний персонаж гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Біографія Редагувати

Томас — у минулому звичайний таксист міста Лост-Хевен. Через якийсь час несподівано для себе починає кар'єру мафіозі, працює на злочинний клан Сальєрі — одне з двох найбільших мафіозних об'єднань, які панують у місті. Цьому синдикату протистоять їх конкуренти — родина дона Морелло, жорстокого і безпринципного людини, на перший погляд, абсолютно несхожого на інтелектуального і витонченого дона Сальєрі.

Приєднання до сім'ї Редагувати

Починається все 30 вересня 1930, а саме з того, що Том рятує від переслідування двох людей Сальєрі — Поли і
Файл:Game 2012-12-28 23-20-13 — 56.jpg
Сема, які в подальшому стають його партнерами. Після порятунку Тома добре винагороджують,
Файл:Game 2012-12-28 23-28-37- 56.jpg
в конверті виявляється куди більше грошей, ніж потрібно на ремонт автомобіля. Пізніше героя вистежують люди Морелло і б'ють його, проте Томасу вдається врятуватися. Він звертається до Сальєрі за допомогою; не маючи іншого вибору, він стає членом клану, причому без всякого Ритуалу.

Першою його перевіркою на вірність босові стає псування машин Морелло. Поступово Томмі даються все більш складні і відповідальні завдання, а одного разу, під час невдалого збору плати за кришування, він рятує від смерті Полі і Сема. З часом Анджело розуміє, що відрізняє Сальєрі від Морелло: перший — бізнесмен, нападник лише у відповідь на образу, а другий — просто підлий ублюдок, як характеризує його сам Томмі.

Розвиток Редагувати

У 1932 році Томмі закохується в дочку бармена Луїджі, Сару, захистивши її від вуличної шпани, яка пристає до неї в провулку. У 1933 році Томмі одружується на Сарі, і до 1935 року у нього з'являється дочка.

Тоді ж і відбувається формальний початок війни Сальєрі з Морелло. Їм служить зрада одного з співучасників сім'ї Сальєрі. Тому доручається розібратися з ним (місцем був обраний бордель) і по дорозі вбити повію, яка роздавала інформацію про Сальєрі. Однак Томмі, довідавшись у ній подругу Сари, відпускає, як йому здається, ні в чому не винну жінку.

В цей же час, з нападу Ґанґстерів сім'ї Морелло на Сальєрі в ресторані, розгорається мафіозна війна, і Томмі доводиться Прибрати спочатку міського радника, що доставив стільки клопоту Сальєрі, потім — брата Морелло, Серджіо, а потім і самого дона Морелло, захопленого зненацька. Так сім'я Сальєрі стає найсильнішою злочинною організацією в місті, і ніщо не може цьому перешкодити. Тільки в 1938 році починається політична кампанія, спрямована проти мафії, але і вона присікається черговим убивством.

Поли, Сем і Томмі стають друзями. Одного разу вони починають підозрювати боса в недоплати. Розкривши коробку сигар, вони знаходять в них алмази. Щоб відшкодувати збиток, Полі і Том грабують один з банків на території Сальєрі. На наступний день Поли виявляється убитим, а гроші зникають. Незабаром Тому дзвонить Сем і каже, що Сальєрі знає про пограбування банку і наказав прибрати обох. Сем пропонує Тому зустрітися міській галереї, щоб він зміг допомогти йому. Лише там Томмі розуміє, що Сем зрадив його, і Сальєрі знає про те, що він не вбив повію і дозволив Френку бігти; зважаючи на недієздатності Томмі вони були вбиті пізніше іншими людьми. Після тривалої перестрілки Томмі вдається дістатися до Сема, який попереджає його про серйозні проблеми з його майбутнім. Пробачити слова з приводу смерті Поли Томасу не вдається і він холоднокровно вбиває Сема.

Про все це Томмі розповідає детективу Норману. В результаті Томас стає членом програми по захисту свідків: якийсь час він знаходиться в безпечному місці, де докладно описує своє життя і роботу на Сальєрі, а потім, під іншим ім'ям, вони з Сарою переїжджають в Емпайр-Бей, сподіваючись на спокійне життя. Томмі починає працювати водієм у великій компанії. Багато хто з сім'ї Сальєрі завдяки свідченням Томмі отримали величезні терміни у в'язниці, а деяких стратили.

Файл:Смерть Томаса Анджело

Смерть Редагувати

Через багато років, 25 вересня 1951 року народження, до будинку літнього Томаса Анджело під'їжджають дві людини (Віто Скалетта і Джо Барбаро — головні герої 'Mafia Ⅱ'). Томмі, який поливає галявину, обертається на запитання ' Містер Анджело ? '. Переконавшись, що це саме той, хто їм потрібен, один з них каже: ' Містер Сальєрі передає вам уклін ', а другий стріляє впритул з обріза, після чого Томмі залишається лежати мертвим на забрудненою кров'ю траві. Так закінчується життя Томмі.

Вбивство важливих осіб Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • У першій частині гри, в кінці, Віто каже: ' Містер Сальєрі передає вам уклін ', а в другій частині замість слова ' уклін ' — ' привіт '. Це невелика нестикування, але багато гравців надали їй значення як помилковий переклад гри.
  • Фактично, Томмі знищує обидві родини Лост-Хевена — главу одній він розстрілює, а другий — здає Федералам.
  • В Емпайр-Бей знаходиться під програмою захисту свідків і живе в Грінфілде.
  • Цитати Тома з показань проти Сальєрі на суді неодноразово з'являються на заставочную екранах 'Mafia Ⅱ'.
  • У молодості Томмі схожий на Віто. Можливо, модель Віто була зміненою моделлю Томмі.
  • Ім'я Томаса Анджело ( Thomas Angelo ) вплетено в цікаву нитку разом з назвою міста ( буквально, Втрачений рай ) і деякими подіями, наприклад, появою в церкві. Головний герой спочатку постає перед глядачем немов занепалий ангел, але після прозріння в церкві, через довгий час — свого роду знаряддям відплати вищих сил, повертаючи в місто спокій. До цього можна додати наведені на початку гри слова з Біблії ( з послання ап. Павла до Римлян) ; смерть головного героя у вигляді відлітаючої душі через 13 років після основних подій.
  • Особиста зброя самооборони — Поліцейський Кольт. На завдання часто вирушає з Кольт M1911.
  • Незважаючи на те, що Том рятував Сема багато разів, він не здружився з ним настільки ж тісно, як з Полі.
  • В 'Mafia Ⅱ' в главі Наш друг Віто Скалетта говорить з Генрі Томасіна, що за роботу в сім'ї платять куди більше, ніж якомусь таксистові, що, очевидно, є відсиланням на Томмі .
  • У режимі Велика прогулянка Томас причетний до низки іронічних епізодів, як, наприклад, Переслідування НЛОабо Розмінування багатотонної вибухівки. Зрозуміло, це ніяк не відноситься до його біографії.
  • На момент початку роботи на мафію йому було 30 років. На момент смерті — 51 рік. Причому в мафії він пропрацював 8 років і помер через неї.
  • У першій частині він гине від обрізу дробовика (Лупалов), а в другій від Remington'а 870.
  • Бета- версія Томмі майже не відрізнялася від фінальною.
  • Його цитата про те що, в один момент він може повернутися і побачити свого кращого друга з пістолетом, поставленим до його скроні, збулася не з ним, а з його вбивцею, в обсерваторії.
  • У комедії"аналізує Це", головні герої відвідують похорони члена мафії Нью- Джерсі на ім'я Томмі Ангел. За словами Пола Вітті (персонажа Роберта де Ніро), Том хотів"сповідатися"федеральноміу прокурору, але його двічі збила вантажівка. Під час вбивства Томмі Анджело, який також"сповідався"детективу, кілерів двоє і один з них вбиває героя за допомогою дробовика, який набагато могутніше пістолета або автомата (як порівняй удару вантажівки в порівнянні з легковим автомобілем).

Випадкова вікі