FANDOM

00.Транспорт в Mafia (головна).jpg

Транспорт у грі Mafia: The City of Lost Heaven ділиться на приватний та громадський. Причому певна частина усього транспорту є просто декорацією (тобто гравець не може ним скористатится ні в якості водія, ні навіть в якості пасажира; гравець тут виступає лише спостерігачем). Транспорт з'являється також у відеороликах.

Автомобілі Редагувати

В грі налічується більше 50-ти видів автомобілів 1928-1939 років (ще близько 30-ти були вирізані). Лука Бертоне й Ральф, у міру просування гравця по сюжетній лінії, вчать головного героя зламувати різні марки машин, роблячи їх доступними в режимі Прогулянка. Також у грі є унікальні призові машини, які поступово стають доступними гравцю після виконання завдань у режимі Велика прогулянка.

Взаємодія гравця з автомобілями описана в статті Ґеймплей транспорту (Mafia)

Громадський транспорт Редагувати

У грі присутні наступні види громадського транспорту:

а також Потяг, Пароплав, Дирижабль та Літак, які можуть вважатися лише ґеймплейною декорацією.

Крім того, в ігрових файлах присутня модель автобуса, що була вирізана з кінцевої версії гри через проблеми зі скриптами управління; з цієї ж версії гри був вирізаний мотоцикл, який теж можна віднести до автомобілів згідно з ігровою механікою.

Призові автомобілі Редагувати

Наступні екзотичні машини можна здобути в режимі Велика прогулянка. Вони можуть відноситися до класу «Хот-род» чи «Болід».

Декотрі з них відносяться до типу «Таксі» — на них в режимі Прогулянка можна заробляти візництвом.

Два квестових авто також можна віднести до призових, бо вони залишаються в розпорядженні гравця. Так само й щодо трьох болідів, які треба поміняти в завданні (якщо гравцеві вдасться їх відповідно поставити на вантажівках, щоби з'явилася можливість забрати їх собі).

Примітка. Також гравець може залишити собі й решту квестових автомобілів, але вони не є екзотичними.

Нотатки Редагувати

  • Майже весь транспорт доступний для огляду в меню Машинопедія, де до того ж вказані технічні характеристики автомобілів.
Форди в московському музеї

П · О · Р Транспорт «Mafia: The City of Lost Heaven»
Bolt AceModel BV8AmbulanceFiretruckHearseTruck
Schubert SixExtra SixSix PoliceExtra Six Police
Crusader Chromium
Falconer FalconerFalconer YellowcarFalconer Gangster
Guardian Chromium
Thor 810812
Lassiter V16 FordorV16 PhaetonV16 RoadsterV16 AppolyonV16 CharonV16 Police
Ulver Airstream
Wright WrightWright Gangster
Silver Fletcher Silver Fletcher
Bruno Speedster
Celeste Marque
Trautenberg Model JRacer
Brubaker Brubaker
Caesar 8C Mostro8C Racing
Carrozella C-Otto
Призові авто Manta PrototypeBolt-ThrowerHotRodBlack DragonMutagenFlamerMasseurMasseur TaxiDemoniacCrazy HorseBob MylanDisorderSpeedeeLuciferionBlack MetalHillbillyFlower PowerFlame SpearManta Taxi

Випадкова вікі