FANDOM

Future video game iconЦя стаття описує гру, яка знаходиться в розробці.
Після випуску гри зміст цієї статті може виявитися невірним, тому стаття може значно змінитися.
Mafia III concept art 04

В очікуваній грі серії Mafia — «-05-0001Mafia Ⅲ» буде велика кількість транспорту, який колесив по дорогах США у 1968 ріку. Автомобілі будуть отримувати пошкодження і бруднитися, як у попередній частині, але невідомі подробиці, пов’язані із заправкою авто особливостями або викрадення. Невідомо, чи будуть доступні всі машини з початку гри. У ЗМІ був позначений реліз 17 різних авто, але він не є повним щодо загальної кількості автомобілів в грі. Назви машин невідомі, в даний момент імена машин беруться відповідно з їх дизайном і призначенням.

Седан № 1 Редагувати

PONTIAC FRONT

Це великий чотиридверний седан середньої ціни з’являється на стоянці і на вулицях міста в трейлері про геймплеї. Можливим прототипом даного автомобіля є Pontiac Catalina Vista Hardtop sedan, хоча дах дуже нагадує Ford Galaxy 1963. Швидше за все, на такому автомобілі будуть їздити рядові члени злочинних угруповань Нового Орлеана.

Седан № 2 Редагувати

DESOTO FRONT-0

Цей великий седан з’являється на стоянці і вулицях міста в тому ж трейлері. Дизайн автомобіля навіяний DeSoto Firesweep 1957 року, а саме його чотирьохдверної версії. У грі буде найбільш старим, дешевим, але не менш солідним гангстерським седаном.

Розкішний кабріолет Редагувати

CADDY FRONT

Цей розкішний кабріолет використовується бандитами дядька Лу під час переслідування Лінкольна в трейлері гри. Зовні дуже нагадує Cadillac Series 62 Convertible, двері ж взяті від Lincoln Continental.

Розкішний седан Редагувати

IMPERIAL REAR

Цей седан вперше з’являється на концепт-артах і геймплейний відео. Автомобіль від фар до кінчика вихлопної труби нагадує Імперської 1964 року в комплектації Крон або Лебарон. Цей автомобіль представляє собою потужний, вишуканий, але в той же час стриманий в розкоші транспорт.

Середній кабріолет Редагувати

REBEL CONV REAR

Це середній кабріолет, який можна помітити як припаркованим, так і рухається в міському трафіку Нового Орлеана. Стиль автомобіля найбільш наближений до Rambler Rebel 1967 року в комплектації «кабріолет». Він являє собою навіяне модою авто, стильне, разом з цим досить стисле в ціні, воно відмінно підійде для тих, хто любить подорожувати «з откинутым верхи». У трейлері з’являється в якості особистого автомобіля одного з наркоторговців, якого допитує Лінкольн, щоб дізнатися місце розташування джаз-клубу Sammy's.

Середнє купе Редагувати

REBEL HT FRONT-0

Це невелике гангстерское купе, в трейлерах помічено виключно в якості транспорту, що стоїть на узбіччях доріг. Стиль найбільш наближений до Rambler Rebel 1967 року в комплектації «хардтоп-купе». Автомобіль новий і стильний, але бюджетний.

Маслкары Редагувати

GTO FRONT

В цілому Редагувати

Це середні дводверні спортивні автомобілі, що з’являються в трейлері і на концепт-артах. Являють собою зібрані в єдине різні стилі спортивних авто 60-х: маслкаров і понікаров.

Натхнення Редагувати

GTO REAR

Стиль маслкаров натхненний образами Dodge Charger 1968 і Pontiac GTO 1968. Широкі задні стійки і диски в чому повторюють стиль старих авто, а задній бампер Ford нагадує Torino Sportsroof 1970. Задні фари ідентичні фарам Chevrolet Camaro 1969 року, а вихлопна труба схожа на аналогічну деталь Ford Mustang того ж року. Приладова панель з трейлера в машині Лінкольна нагадує таку ж Pontiac GTO 1966 року, але з трьома датчиками замість чотирьох. Таким чином, найбільша схожість маслкары мають з GTO.

GTO INTERIOR

Роль Редагувати

Ймовірно, дані автомобілі є одними з основних у грі, як розповідається в інтерв’ю. Для тюнінга будуть доступні капот, можливість встановити радіо (з європейської маркуванням), сувеніри на мотузочці, що прикріплюються до скла, і різні іграшки на приладовій дошці. Автомобілі даного типу оснащені високопродуктивним двигуном V8 і чотириступінчастою механічною коробкою передач. Невідомо, чи будуть автомобілі унікальними, або ж цивільні також зможуть отримати доступ до них.

Фургон-пікап Редагувати

PANELTRUCK FRONT

Це великий фургон, дизайн якого заснований на пікапі, з’являється в трафіку в роликах. Більш всього нагадує Chevrolet C/K першого покоління в комплектації «вантажний фургон». Служить в якості комерційного транспортного засобу в різних компаніях. Можливо, виробником цих авто є компанія Shubert.

Особисте розкішне купе Редагувати

RIVIERA

Це середнє спортивне купе/купе класу люкс, з’являється вздовж дороги в трейлерах. В цілому нагадує перше покоління Buick Riviera, задні ліхтарі запозичені з Chevrolet Impala 1965.

Пікап Редагувати

3100 FRONT

Це середній двухдверний пікап ваг в півтонни. Один з можливих прототипів Chevrolet 3100 1954 року, поворотники і решітка радіатора нагадують аналогічні на пікапах цих років. З’являється у варіантах з двома кольорами і з одним, а також з вантажем та/або запасними колесами з боків. Використовується як службовий транспортний засіб, що використовується для перевезення невеликих вантажів або груп людей. Можливо, виробником є компанія Shubert, як поліпшена версія Shubert Pickup.

Поліцейська машина Редагувати

POLICE FRONT

Це великий чотиридверний седан, використовуваний поліцейським департаментом Нового Орлеана в якості основного транспортного засобу для патрулювання вулиць та переслідування злочинців. За своїм виглядом автомобіль здається недорогим, типовим для 60-х років, прототипом є Ford Galaxie і Chevrolet Biscayne.

Спортивне купе № 1 Редагувати

TOYOTA

Це невеликий спортивний автомобіль, що з’являється в одному з концепт-артів. Автомобіль дуже схожий на Toyota 2000GT і Datsun 240Z (з’явився в 1970 році, через 2 роки після початку подій). У грі вона буде в якості ексклюзивного спортивного авто, що з’являється в невеликій кількості на вулицях Нового Орлеана. Є першим автомобілем в серії, вироблених в Японії.

Спортивне купе № 2 Редагувати

0a414cc49871d3d574da44d96798daa5

Це середній спортивний автомобіль, зображений на рекламному щиті. Має схожість з Chevrolet Corvette (C3), хоча деякі деталі задньої частини авто більше схожі на Chevrolet Camaro. Дане авто постане перед гравцем потужним і високопродуктивним. Судячи з напису на афіші, виробником є Shubert, дане авто представляє собою оновлений варіант Shubert Frigate.

Спортивний родстер Редагувати

ALFA ROMEO GIULETTA

Це компактний спортивний кабріолет, що з’являється в роликах в зруйнованому станів. В такому стані автомобіль недоступний для водіння, хоча розробники передбачають наявність непошкоджених автомобілів у місті. Найбільш ймовірний прототип даного авто — Alfa Romeo Giuletta (Series 750/101) Spider. У грі дане авто буде служити невеликим спортивним імпортним автомобілем з хорошою керованістю.

Позашляховик Редагувати

SCOUT FRONT

Це невеликий спортивний позашляховик, що з’являється біля узбіч в трейлерах. У грі буде можливість модифікувати каркас, дах і двері даного авто. Прототипом даного авто служить International Harvester Scout 800A або Ford Bronco першого покоління. Швидше за все, в грі буде представлений в якості унікального автомобіля з потенціалом позашляхової їзди і помірною продуктивністю.

Універсал Редагувати

BUICK

Це великий універсал, що з’являється в трафіку в геймплейних відео. Стиль найбільш наближений до 1948 Buick Estate Wagon, хоча сталева конструкція авто вказує на те, що авто має багато спільного з Plymouth Suburban. У грі дане авто буде представлено як скромний транспорт для цивільних.

Таксі Редагувати

TAXI REAR

Цей чотиридверний седан з’являється у всіх трейлерах і багатьох концепт-артах до гри. Найбільш вірогідним прототипом даного авто є Checker Marathon. Швидше за все, це авто буде служити в якості первинного громадського транспорту в грі, а також у всьому місті в цілому.

См. також Редагувати

Випадкова вікі