FANDOM

«Вперед! Ми їдемо за ліками!»
— © Сем, перед відправленням на угоду

Угода століття!дванадцятий розділ гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Сюжет Редагувати

У Полі є хороші новини. Нещодавно він замовив вантажівку першосортної випивки в одного віскі-дилера з Кентуккі. Найголовніше, що це віскі куди краще, ніж те, яке "штовхає" Морелло. Полі, Сем і Томмі, в супроводі ще двох людей Сальєрі, повинні відправитися до міської багаторівневої парковки, де вони зустрінуть продавця — Вільяма "Білла" Гейтса. Перед виїздом Полі дає Тому кулемет.

Ґанґстери дістаються до стоянки на Schubert Extra Six. Ті двоє супроводжуючих залишаються перед в'їздом, а інші йдуть всередину на зустріч. Угода майже відбулася, як несподівано, зі скрипом коліс влітають люди Морелло і починають бійню, в якій Білл миттєво гине. Сем, Полі і Том пробиваються на перший поверх, де виявляють, що інші люди Сальєрі теж вбиті. Полі й Том повертаються до вантажівки з випивкою і виїжджають на ній, а Сем їде на машині й намагається відвернути "хвіст". Друзі добираються до складу Сальєрі та ховають там вантажівку.

Пізніше Дон каже, що єдиний, хто програв від зірваної угоди — це Морелло! Виявляється, що Білл був дрібним злодюгою, який "свиснув" у Морелло цю вантажівку з пійлом і спробував продати його Сальєрі. Зрештою, ворожа Сім'я втратила вантажівку цінного товару й кілька десятків людей.

Проходження (поради) Редагувати

  • На третьому рівні парковки, за білим Shubert'ом можна знайти декілька гранат, пізніше там буде ховатися один із ворогів з лупою.
  • Всередині парковки є дві аптечки по 50 одиниць: одна — на другому поверсі, в складському приміщенні за сіткою-рабицею, друга — праворуч від виїзду з території, на стіні кімнати охоронця.
  • Стріляйте в жовті бочки, щоби вразити вибухом усіх, хто за ними ховається.
  • Після кінця стрілянини є два способи дістатися до виїзду: по автомобільному шляху або службових сходах. Другий шлях коротший, але в кілька разів небезпечніший, в першу чергу, через ґанґстера з гранатою, що причаївся внизу. Крім того, на проїжджій частині — набагато більше простору для маневрів.
  • Відразу після виїзду з багатоярусного гаража на вантажівці, можна зупинитися та розстріляти всіх ґанґстерів зліва, які мають намір вас переслідувати, а потім спокійно рухатися до складу.

Нотатки Редагувати

  • Цілком можна припустити, що на завантажувальному екрані зображена продукція Johnnie Walker — пляшка на картинці є точною копією віскі «Red Label». Відмінність — лише в кольорі пробки та етикетки. Проте йдеться про віскі із Кентуккі, де виробляють основну кількість бурбону (американського кукурудзяного віскі), котрий, до речі, вважається національним напоєм США.
  • Сальєрі під час брифінгу вимовляє наступну фразу: «Ви троє заберете вантажівку і відведете його в наш склад у Хобокені». При цьому вантажівка — це Bolt Model B Pickup із двомісною кабіною.
  • Всі автомобілі в цьому розділі мають індикатор ушкоджень.
  • В демо-версії люди Сальєрі приїжджали на двох автомобілях Shubert, що виглядало би логічніше (адже в салоні однієї машини герої приїхали аж уп'ятьох, що добре видно на початку розділу). Також там не було початкового відеоролика, в іншому — розділи ідентичні.
  • Коли герої розсаджуються по машинах, на них немає пальто. Одначе, коли вони приїжджають на угоду, пальто на них уже надіті.
  • В барі Полі називає свого "торгового партнера" Вільям Гейтс. А по приїзді гравець отримує завдання зустрітися вже з "Біллом".
  • У всіх Schubert Six на парковці є вид із кабіни, але зовсім незручний.
  • Дивно те, що після початку перестрілки один із дружків Гейтса одразу побіг в сторону нападників (що цікаво — якщо в нього не попаде жодна куля, то, добігши до людей Морелло, він все одно вмирає за скриптом).
  • Якщо обшукати труп Білла, то можна знайти у нього заряджений магнум — мабуть, збентежений, він не встиг його дістати до того, як був убитий (такий самий револьвер можна знайти у дружка Гейтса, описаного вище).
  • Після виїзду з гаража можна роздобути чорний Bolt V8 Fordor, що належить людям Морелло. Для цього, звичайно, спершу доведеться позбутися його власників.
  • Полі в цій місії особливо нервовий — наприклад, починає лаятися, навіть якщо ви просто збили ящик чи урну, а поліцейського, який хоче всього лише взяти з вас штраф, безжально розстрілює.
  • Солдати Морелло в цьому розділі вельми організовані. Вони переслідують героїв спочатку на двох автомобілях, але можуть збільшити кількість коліс за рахунок припаркованих на вулицях машин, якщо група переслідувачів розбивається будь-яким чином або їхня машина виходить із ладу. Вони можуть пересуватися бігом, якщо необхідно. Кожен з них може зайняти місце загубленого або викинутого з водійського крісла товариша.
  • 12-00.Томмі на передньому сидінні справа (доп.)

    Томмі на передньому сидінні справа в машині Сема

    Умови погоні цього розділу можуть порадувати різноманітністю при вдало сформованих обставинах. Томмі може вийти з машини, і Полі, не покидаючи салону, може пересісти на місце водія, висунувшись із вікна з магнумом. На звільнене переднє місце може сісти Том та стріляти з вікна з автомату. На жаль, Полі машину не поведе.
  • Якщо пощастить спостерігати машину Сема, то буде видно, як він неакуратно веде авто: в'їжджає на тротуар, врізається у перешкоди, їде на червоне світло. Крім того, коли машина з Томом і Полі поруч, Сем весь час подає сигнал.
  • У цьому розділі можна потрапити на територію складу Сальєрі. Під'їжджаючи ближче до місця, залиште свій пікап і проникайте за ворота пішки або на іншому автомобілі. Там можна побачити двір з двома Bolt Truck і одного із солдатів Сальєрі, що супроводжував нас на початку угоди. Можна зустріти Сема, що прибуває на машині супроводу, але він до вас не вийде. Не сідайте в машину до Сема, бо вийти Тому з неї не вдасться.
  • Якщо привести за собою "хвоста", той солдат вступить у бій, озброївшись кишеньковим кольтом (його смерть гри не перериває), а Полі візьме помповий дробовик, що лежить на пандусі, біля дерев'яної платформи — ним він активно користується, в дусі свого настрою (див. вище).
  • Якщо в процесі погоні заїхати в Чайнатаун​​, на ділянку перед стоянкою вживаних автомобилів, то можна виявити, що в одному місці трикутний шматок асфальту просто відсутній. У цю "діру" легко можуть потрапити як переслідувачі, так і вантажівка Томмі. Перевірялося в російській локалізації від 1C.
  • В піратській версії гри можливий баг: після приїзду з Полі на склад, місія може не завершитися, навіть якщо вантаж у порядку, а всі вороги були знищені. Але варто завести вантажівку, що стоїть на території складу, та добряче врізатися в машину Сема, як Том одразу ж говорить, що все чудово: «Добре, от і все!» — чим і завершується розділ.
  • Ідея цього розділу, ймовірно, була взята з реальних подій — Бійня в День святого Валентина.
  • Схожа ситуація обігрується в Mafia II, де бійці невідомої Сім'ї вчинили погром на замаскованій під рибний завод наркофабриці.

Галерея Редагувати

П · О · Р Розділи Mafia
Навчання Навчання
Вступ & Пролог Неможливо відмовитися  · Людина, що біжить: частина 1 & Людина, що біжить: частина 2  ·
Вечірка з коктейлями  · Нескладна робота
Інтермеццо Ⅰ Чесна гра: частина 1  · Чесна гра: частина 2  · Сара & Пора призвичаюватися  · Путана & Святий отець
Інтермеццо Ⅱ Заміська прогулянка  · Омерта  · Візит до товстосумів  · Угода століття!
Інтермеццо Ⅲ Бон Апетит!  · З днем народження!  · Везе ж покидьку!  · Вершки суспільства
Інтермеццо Ⅳ Перевибори  · Чисто для розрядки  · Невеличка халтурка  · Декаданс
Епілог

Випадкова вікі