FANDOM

Антуан Домінік Доміно (Antoine Dominique Domino, рід. 26 лютого 1928) , більш відомий як Фетс Доміно (Fats Domino) — американський піаніст і вокаліст.

Біографія Редагувати

Доміно народився і виріс в Новому Орлеані, штат Луїзіана. Його батько був відомим скрипалем і Доміно вважав за потрібне навчитися грати на інструментах самому.

Початок кар'єри Редагувати

У 1949 році під сценічним ім'ям Фетс (Товстун), записав перший сингл"The Fat Man". В цей же час зв'язався з Дейвом Бартоломью, який став композитором і продюсером більшості хітів Доміно.

Пік популярності Редагувати

Композиція The Fat Man була розпродана в 1950 році тиражем понад мільйон примірників і привернула загальну увагу до добродушному товстунові із забавним південним акцентом. Ця пісня до цих пір залишається одним з основних претендентів титулу першої рок- н- рольної запису. Разом з Літл Річард ом, Елвісом Преслі і Біллом Хейлі вважається одним з перших музикантів, що грали рок- н- рол. У 1955 році Фетс випустив сингл Ain't That a Shame, який став популярним на національному рівні. У 1960 -х 66 пісень Доміно відзначилися на високих стрічках в"Billboard Hot 100".

Захід популярності. Наш час. Редагувати

У 1964 році Фетс випустив свій останній хіт Heartbreak Hill. У 1970 -х покидає Новий Орлеан. Незважаючи на вік, музикант продовжує активну творчу діяльність. У списку найбільш продаваних виконавців за всю історію музики Фетс Доміно займає 69 місце. Тиражі його дисків наближаються до двомстам мільйонам, перевидання та збірники виходять щорічно.

В Mafia Ⅱ Редагувати

Фетс Доміно виконав пісні The Fat Man і Ain't That a Shame, які звучать на Delta Radio.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі