FANDOM

Френк Вінчі — дон одного з мафіозних кланів, персонаж комп’ютерної гри Mafia Ⅱ.

Біографія Редагувати

Народився на Сицилії в 1885у. Його батько, Вінченцо Вінчі, був великим мафіозі, а мамою Френка була Лілі Томасіно. У сім'ї Вінчі ще була сестра Карла. Прибув до Емпайр-Бей в 1908 році, зі своїм другом Лео Галанте і налагодили систему вимагань серед іммігрантів з Італії. Щоб стати кимось у цьому місті, він завів зв’язку в поліції, а також політиці. У 30 -х роках після скасування"сухого закону"почалася ворожнеча між сім’ями Вінчі і Моретті. За характером обережний. Френк працює приховано. Він лютий традіціоніст. Явно любить гонки, так як його часто бачать на гоночному треку. Штаб- квартира сім'ї Вінчі — бар "Мона Ліза".

Події в Mafia Ⅱ Редагувати

Перша поява Вінчі, на церемонії в ресторані"Мальтійський сокіл"- коли Віто і Джо брали в сім’ю. Він зробив напутсвіе: «… триматися подалі від наркотиків… ». Пізніше в цей же період сім'ї Вінчі і Фальконе"ходили по тонкому льоду". Відносини між сім’ями погіршилися коли стався напад на Галанте — консільєрі Вінчі. Пізніше у зв’язку з"нечистими справами"прибічників сім'ї Фальконе, китайська"Тріада"пред’явила претензії до Вінчі, оскільки Френк самий затятий традіціоніст і його ставлення до наркотиків всім відомо, і пообіцяла його вбити. Пізніше Вінчі викрадає Джо і Віто, для того що б розібратися в чому справа. Але вони не можуть дати зрозумілу відповідь. Після, Вінчі зустрічається з главою"Тріади"- містером Чу. Містер Чуу зв’язку з розгромом бару, різаниною в парку і перестрілці в доках Саутпорта, хоче смерті всім винуватцям. Але після переговорів з Лео Галанте погоджується, що головна причина всіх бід — Фальконе, і якщо Віто прибере його, він все простить. Пізніше Фальконе був застрелений у своєму планетарії.

Сім’я Редагувати

Місії Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • У Френкі Поттса був на нього компромат.
  • Енніо Сальєрі був його другом. Вони обидва люблять їздити на гонки, і обидва шанують закони мафії. Можливо також те, що Френк був присутній на похоронах консільєрі Сальєрі Френка Коллетті.
  • Найуспішніша кримінальна організація Емпайр- Бея, в якій Френк — був руками, а Лео — мозком.
  • Він володіє великим особняком в Грінфілде.
  • Він може бути далеким родичем Генрі Томасіно, так як у його матері дівоче прізвище — Томасіна.
  • Зрештою, сім’я Вінчі залишилася в Емпайр- Бей єдиним кримінальним синдикатом великих масштабів, а Вінчі єдиним босом.
  • Як і інші Дони в Емпайр- Бей, він володіє машиною — Lassiter Series 75 Hollywood. Прототип реальної машини — Cadillac Series 75 Imperial 1941.
  • Його ім’я взято з імені відомого італійського художника епохи відродження — Леонардо Да Вінчі, який намалював однойменну знамениту"Мону Лізу", а Френку Вінчі належить бар -«Мона Ліза»; в завантажувальних екранах йде напис"Френк Вінчі назвав свій бар на честь покійної дружини".
  • В главі 9 його мова пов’язана з наркотиками. Ті слова, що говорить він — це слова з промови Марлона Брандо з"Хрещеного батька", в якому Дон Корлеоне читає лекції про зло наркотиків в"бізнесі".
  • Ім’я"Франко"означає"вільний".
  • Вінчі — єдиний дон в грі, що носить окуляри, не рахуючи дона Кало.
  • Це єдиний дон в серії, у якого ми не побачимо зброї в руках.

Випадкова вікі