FANDOM

Френк Коллетті — персонаж гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Біографія Редагувати

Френк — один з найвірніших людей Сальєрі. Сам дон і цей герой гри зросли, що називається, на одному горщику, і вони обидва знають, що таке злидні і бідність. Вони стали мафіозі, щоб не надривати собі спини за копійки. У нагороду Сальєрі справив свого друга в консільєрі, тобто в радники. Сім'я процвітає саме завдяки правильному веденню справ мафії, в чому Коллетті і бере участь. Виходячи з цього, можна сказати, що Френк має високу освіту в галузі юриспруденції та маркетингу.

Але одного разу Френк зраджує свого друга. В 1933у дон Морелло, у співпраці з продажної поліцією, викрав сім'ю консільєрі. Щоб врятувати своїх рідних, він починає співпрацювати з правоохоронними органами. Дізнавшись про це, Сальєрі доручає Томмі вбивство Френка. Але, наздогнавши його і дізнавшись всю правду про цю зраду, Томмі не наважується його вбити; організовуються бутафорські похорон Коллетті, сам Френк разом з родиною ховається десь у Європі. Але довга рука мафії добирається до Коллетті через 5 років — в 1938у, його вбивають інші люди Сальєрі, які дізналися про всю правді подій 1933 року.

Цікаві факти Редагувати

  • На Коллетті схожі деякі герої Mafia Ⅱ: зовні — Харві Бінс і Бруно Левін, роллю — Лео Галанте, який теж консільєрі, друг головного героя, і його теж доводиться в свій час вбити, а й врятувати.
  • У главі Омерта стає відомо, що Френк має дружину Мардж і дочка Еліс.
  • У бета- версії гри у Френка було кругліше обличчя і менше волосся.
  • Живе в Робочому кварталі, особистий автомобіль Френка — блакитний Falconer.

Випадкова вікі