FANDOM

Френк Сінатра — американський актор, співак (крунеров) і шоумен.

Біографія Редагувати

Юність і початок кар'єри Редагувати

Френк народився в передмісті Нью- Джерсі — невеликому містечку Хобокене. При народженні Френк був"богатирем"- він важив 6 кг. Батьком Френка був Мартін Сінатра, працівник верфі і казаняр, а мати Доллі займала посаду місцевого голови Демократичної партії в Хобокені. Обидва іммігрували до США з Італії: Мартін проживав в Сицилії, а Доллі була родом з півночі Генуї. У 13 років Френк підробляв за допомогою укулеле — маленької музичної установки і мегафона в барах свого міста. У 1933 році побачив на сцені Бінга Кросбі. У 30 -х Френк працював спортивним журналістом.

Середина кар'єри Редагувати

З групою The Hoboken Four Сінатра виграв в 1935 конкурс молодих талантів популярного тоді радіошоу Major Bowes Amateur Hour (Любительський годину Великого Боуза) і через деякий час поїхав з ними у своє перше національне турне. Після цього 18 місяців з 1937 він працював за зобов'язанням в якості шоумен в музичному ресторані в Нью- Джерсі, який також відвідували такі зірки, як Кол Портер, і разом з виступами на радіо заклав основи для своєї професійної кар'єри. Наприкінці 1940 -х років у Сінатри почалася творча криза жанру. 1949 став найважчим у кар'єрі Сінатри: його звільнили з радіо, а через півроку плани з проведення концертів у Нью -Йорку були грубо порушені, Columbia Records відмовила
Файл:Крисіная стая.png
йому в студійному часу. У 1950 році його контракт з MGM було розірвано, а новий агент з MCA Records також відвернувся від Сінатри. У віці 34 років Френк став людиною минулого. Все це потрясло Френка і він хотів покінчити життя самогубством. У 1952 році у нього виникли проблеми з голосом. Проблеми з голосом були тимчасовими, і, коли він відновився, Сінатра почав все спочатку. Наприкінці 50 -х увійшов до складу колективу"Щуряча зграя", в якому був Дін Мартін. Колектив працював з президентом Джоном Кеннеді в 1960 році.

Кінець кар'єри Редагувати

У 1971 році Сінатра оголосив, що йде на пенсію, проте з 1974 продовжив концертну діяльність. Останній вихід на сцену Френка Сінатри датований 25 лютого 1995, коли він виступив на турнірі з гольфу в Палм- Спрінгс. 14 травня 1998 Френк Сінатра помер від серцевого нападу у віці 82 років.

Зв'язки з реальною Мафією Редагувати

Файл:Рецепт от Сінатри.jpg

За словами однієї з дочок Сінатра був найнятий мафією і працював на її потреби протягом більше 20 років. Серед друзів Сінатри були боси злочинного світу — Лаки Лучано, Сем Джіанкана, брати Капоне.

B 1998 ФБР розсекретило своє досьє на Синатру. І все-таки неспростовних доказів, у справі не виявилося. Джерело.

В Mafia Ⅱ Редагувати

Френк Сінатра виконав пісню Let it snow, яка звучить на Empire Classic Radio в 1945у.

Mafia III Rolling Stones  · The Animals  · Джимі Хендрікс

Випадкова вікі