FANDOM

Циркуляркап'ятий розділ гри Mafia Ⅱ.

Сюжет Редагувати

Віто їде в бар "У Фреді", де Генрі знайомить його і Джо с Лукою Гурине, капо сім'ї Клементе. Гурине каже, що і Віто, і Джо можуть вступити в сім'ю, але вони повинні вбити Сідні Піна, відомого як"Товстун", і внести до фонду сім'ї по 5000 доларів з людини.

Генрі каже Віто про те, що у нього є друг, який може продати кулемет MG- 42. Цього друга звати Гаррі Марсден, ветеран війни. Віто забирає у Гаррі кулемет і відвозить його в квартиру, яку Генрі зняв для виконання завдання. З вікон цієї квартири Віто розстрілює підручних Товстуни, але сам Товстун тікає. Після деякої погоні по будівлі Товстун був загнаний в кут і був убитий, перш зумівши поранити Генрі.

Джо і Віто садять Генрі в машину і їдуть до Ель Греко — мафіозному лікаря. Ель Греко разом з Джо затягують Генрі в свій будинок. Перед цим Генрі віддає Віто його частку — 2 тисячі доларів, які він відвозить до своєї сестрі для погашення батьківського боргу. Борг можна вважати сплаченим.

Додаткове завдання Редагувати

Коли Віто вийде з квартири Джо, то побачить як дівчина Джо випадково вріжеться в машину іншого водія. Той почне їй хамити і вимагатиме компенсації. Гравець може сам вирішити, допомогти дівчині або просто проігнорувати її.

Нагороди Редагувати

2000 доларів і 50 додаткових доларів за виконання побічного квесту.

Поради по проходженню Редагувати

Всі накопичення і зброя Віто, крім автомобілів в гаражі і одягу в шафі, пропадуть до наступної глави.

Коли ви везете Генрі до Ель Греко, не їдьте за вказаним шляхом, а вибийте паркан ліворуч, і тоді не буде погоні.

Цікаві факти Редагувати

  • За словами Генрі, це його тринадцятий контракт, і він немов чув, що це добром не скінчиться.
  • Демо — версія глави відбувається влітку, а в завершеною версією — взимку.
  • Зовсім незрозуміло, як батьківський борг не виріс за півтора місяці (від 2 глави до цієї), адже Франческа говорила, що через тиждень після подій 2 глави борг знову зросте.
  • Це друга і остання місія в грі, де використовувався MG42.
  • Це остання глава, дії якої відбуваються взимку.
  • С MG42 можна потрапити в Сідні Пена, поки він не зайшов у будівлю, а далі і в будівлі двічі вам представитися можливість продірявити його голову до того, як він добіжить до дверей на новий поверх, але скільки в нього не стріляй — він не вмирає.
  • Фраза Гаррі, коли Віто забирає MG- 42, можливо є відсиланням до першого розділу, коли Віто з MG- 42 намагався підбити Wespe.
  • Якщо застрелити кривдника, то дівчина злякається і втече.
  • Дивно, що машина кривдника взагалі не постраждала.
  • Якщо прослідувати за дівчиною на машині, то можна помітити, що вона буде їздити по одному і тому ж маршруту (круговому).
  • Дівчину неможливо вбити, як і знищити її машину.
  • У ранній стадії розробки Віто разом з Джо їхали забирати кулемет від Гаррі.
  • У тесті продуктивності використовується саме це локація.
П · О · Р Розділи Mafia Ⅱ
Пролог Історична батьківщина  · Дім, милий дім  · Ворог держави (Викрадення Lassiter Series 69) ·
Закон Мерфі  · Циркулярка (Урок гарних манер)  · Добре проведений час
Інтермеццо Ⅰ Пам'яті Франческо Потенца  · Невгамовні (Додаткова місія) · Бальзам і Бінс (Колеса у вогні)  · Обслуговування в номерах  · Наш друг  · Дари моря  · Явлення дракона  · Сходи в небо
Інтермеццо Ⅱ Через терни до зірок
Епілог

Випадкова вікі