FANDOM

Карлос"Чарлі"Лопез — персонаж DLC- доповнень Jimmy's Vendetta і Joe’s Adventures до комп’ютерної гри Mafia Ⅱ.

Біографія Редагувати

Власник автосервісу. У фінальній версії Mafia Ⅱ персонаж повністю вирізаний із сюжету, проте його ім’я залишилося над його автосервісами, також по радіо крутять його рекламу. У сюжеті був необов’язковим персонажем і давав побічні завдання. У завантажувати контент Joe’s Adventures і Jimmy’s Vendetta цей персонаж з’являється і дає завдання по угону машин.

Цікаві факти Редагувати

  • У файлах гри все ще можна знайти кілька реплік цього персонажа. Наприклад, Чарлі можна було зустріти на початку 7 глави, де він, як і деякі інші персонажі, з радістю вітав Віто з поверненням на волю. Примітно, що ці репліки є у всіх мовних версіях, причому навіть переведені на свою мову і озвучені окремими акторами.
  • У файлах гри так само залишилися нелокалізованние текстові залишки, судячи з усього, перші місії від Чарлі. У ній він попросив вкрасти особливий Lassiter Series 69 в якості подарунка племіннику дона Клементе. Віто без зайвих проблем викрадає машину і доставляє її Чарлі, але потім вони знаходять в багажнику п’яну повію, яку в підсумку можна було або відправити додому пішки, або довезти на одній із старих машин Чарлі. Дія відбувалася в розділі Ворог держави, після того, як Віто розібрався з вкраденими талонами на бензин.
  • В 14 чолі під час пошуків Джо, можна було зайти до Чарлі дізнатися про одного. Він припустить, що Барбаро зараз в барі.
  • На самому першому плакаті написано Карлос Лопез.

Випадкова вікі