FANDOM

«Я не міг заснути… Справи йшли паршиво й погрожували стати ще гірше… Рано чи пізно правда спливе, і тоді на нас ополчаться не тільки Вінчі та китайці, але й Фальконе. Не так я собі все уявлял, коли ми починали. Мені мріялися гроші, машини, жінки, повага, свобода… Я все це навіть отримав, більш чи менш — але разом із тим прийшли в'язниця, постійний страх та кров моїх товаришів. Я тримався на плаву, скільки міг, але шансів ставало все менше. Тепер це було лише питання часу…»
— © Остання розповідь Віто, перед тем як вбити Фальконе

Через терни до зірок — п'ятнадцятий (та останній) розділ Mafia Ⅱ.

Сюжет Редагувати

Все, що було до цієї глави — лише розповідь Віто, однак зараз він ліг спати, а вранці прокинувся від телефонного дзвінка. Едді просить його приїхати в планетарій. Але на цей раз без зброї. Він одягається і виходить на вулицю. Його зустрічає чоловік з пістолетом і просить сісти в машину...

Віто (заглядаючи в машину): Лео, ти повернувся!

Лео: Давай, лізь в машину! Ну!

Так і почалася їхня розмова. Лео пояснив Віто все, як є. Тепер Віто дійсно зрозумів, що Генрі був "крисою", а Віто на пару з Джо знищили натовп невинних китайців і половину хлопців Вінчі. Лео каже, що Віто повинен померти, так як Комісія, Френк і китайці проголосували за його смерть, а він живий тільки тому, що Лео за нього впрягся. Віто повинен убити Карло Фальконе, главу сім'ї, якою служить Віто. Відмовитися він не може, так як в такому випадку він помре, до того ж Карло навряд чи його простить за такий косяк, як те, що він поручився за Генрі, коли його взяли в сім'ю.

Віто під'їжджає до планетарію і розбирається з охороною біля чорного входу. Потім він починає розстрілювати солдатів Фальконе і, врешті-решт, пробирається в зал, де ховається Карло. Джо, який виявився зрадником перед своїм другом, наставляє на Віто стовбур і шепоче: «"Віто, давай уб'ємо покидька"». Все-таки застрелити людину, з яким він пройшов важкі моменти свого життя, у Джо не виходить.

Терни

Смерть Фальконе

Обидва приятеля вбивають Фальконе, і тут же дізнається, що Джо — новий капо на службі у покійного Карло. Саме цим Фальконе підкупив Барбаро.

Друзі виходять з обсерваторії. Їх зустрічають дві машини і купа мафіозі. Віто сідає в одну, Джо в іншу. Раптом машина з Джо загортає.

Віто: гей, Гей, це ще що таке?! Куди вони везуть Джо?
Лео:Прости... Джо в угоду не входив.

На цих словах історія закінчується. Останній кадр — загальний план на Емпайр-Бей.

Нагорода Редагувати

Примітки Редагувати

  • Як і в останній главі першої частини гри гравець виступає проти людей своєї сім'ї. Також йому на початку глави дзвонять і просять зустрітися, і він не здогадується, що його хочуть убити.
  • В кінці розділу (у фінальному ролику, після перемоги над Фальконе), коли Джо сідає в машину містера Чу, можна помітити мафіозі, дуже схожого на одного з солдатів армії Муссоліні в розділі «Історична батьківщина» (також з'являється там в самому кінці, розстрілюючи тих, що вижили американців). Можна припустити, що це — той самий солдат, який пережив війну і подався в кримінальні кола, або це просто NPC з аналогічною зовнішністю (як у випадку з дівчиною Джо і Еріком Рейлі).
  • На початку глави можна вбити Лео і Містера Чу, підстреливши спочатку водія лімузина, при цьому місія закінчена не буде.[1]
  • У цьому розділі можна прийти до Дереку і навіть поговорити з ним, незважаючи на те, що його вбили в попередній главі.
  • З першої по чотирнадцяту главу йде розповідь Віто. У цій же — показано «теперішній» час.
  • "«Per aspera ad astra»" — латинський вираз, що означає «Через терни до зірок». Саме цей вираз став девізом вищої нагороди Латвії — Ордена Трьох зірок. Ця ж фраза використовується різними організаціями:
    • як "лейтмотив": штату Канзас, NASA, Royal Air Force, South African Air Force, Stevens Institute of Technology, Campbell University, Космопошук;
    • як "девіз": Сибірського державного аерокосмічного університету ім. М. Ф. Решетньова, Придністровського державного університету ім. Т. Р. Шевченка і т. д.;
  • * "назва": кіносценарію Кіра Буличова і Річарда Вікторова (1978), а також фільму, знятого за цим сценарієм (1980, СРСР).
  • Це єдина місія, в якій ви можете водити і зберегти Shubert Pickup Hot Rod і Walter Hot Rod без додаткових DLC.

Наступна інформація заснована на вирізаному контенті Mafia Ⅱ, і не відповідає основному канону.

  • У цій главі передбачалося, що гравець міг (або зобов'язаний був) відвідати Бруно Левіна. Для нього була записана модель і скрипти.
  • Судячи з вирізаним файлів, в самому кінці гри машина з Віто і Лео повинна була їхати не в бордель, а до Френку Вінчі. А машина з Джо — до містера Чу:

"1511000110: Про це я й хотів з тобою поговорити. Договір був про тебе. Джо їде до містера Чу. Це ціна договору. Пробач, малюк."

"1511000170: Ми з Френком хочемо поговорити з тобою про майбутнє, Віто. Джо в цьому майбутньому немає. Баш на баш — ти допоміг мені, я допоміг тобі. Твій друг — він сам за себе."
  • А це, швидше за все, останні слова Віто в грі, які теж були вирізані:

"«Ми думали, що закони не для нас. Що ми можемо створювати свої. Але ми створювали тільки хаос. Він повільно поглинав нас, і шляху назад не було. Для крутих хлопців раю немає...»"

Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Mafia Ⅱ.

  • Під час заставки, після того як Джо скаже «...три!» і вони з Віто почнуть стріляти в Карло, звук пострілу його магнума буде дуже схожим на звук пострілу Colt M1911 Віто.
  • Єдина глава в грі, де гравець може взаємодіяти з Карло Фальконе.

Примітки Редагувати

П · О · Р Розділи Mafia Ⅱ
Пролог Історична батьківщина  · Дім, милий дім  · Ворог держави (Викрадення Lassiter Series 69) ·
Закон Мерфі  · Циркулярка (Урок гарних манер)  · Добре проведений час
Інтермеццо Ⅰ Пам'яті Франческо Потенца  · Невгамовні (Додаткова місія) · Бальзам і Бінс (Колеса у вогні)  · Обслуговування в номерах  · Наш друг  · Дари моря  · Явлення дракона  · Сходи в небо
Інтермеццо Ⅱ Через терни до зірок
Епілог

Випадкова вікі