FANDOM

«Але все ж таки — якого біса цей хлопець, біс знає звідки, робить тут? Це ж американські гонки!»
— © Дон, в барі з Томом

Чесна гра: частина 1п'ятий розділ гри Mafia: The City of Lost Heaven.

Сюжет Редагувати

Сальєрі вирішує поговорити з Томмі на дуже важливу тему. Гонка, яка відбудеться наступного після розмови дня, цікавить досить велике коло людей, наближених до Сальєрі. Всі ці люди, як і Дон, поставили на фаворита гонки, що має найбільш високі шанси на перемогу. Однак виявляється, що в гонці вирішив взяти участь «якийсь європеєць», машина якого, за словами Ральфа, за технічними характеристиками набагато перевершує машини інших учасників, в тому числі й фаворита. Сальєрі говорить, що фізичне усунення європейця його витонченій натурі не в радість — гра буде нечесною. План дещо інший: Томмі відправиться на гоночну базу, забере звідти гоночний болід «того хлопця»охороною все домовлено) і відвезе його до "свого" механіка — Луки Бертоне. Той за досить короткий період (буквально 15-20 хвилин) витягне з машини ту саму "родзинку" (судячи по всьому, нагнітаючий компресор), завдяки якій мотор видає величезну потужність, а Томмі поверне машину до зміни охорони.

Том бере машинуу Ральфа і відправляється до гоночного треку. Він зустрічає там охоронця Боббі, доброго знайомого Ральфі. Той проводжає Анджело до потрібної машині і попереджає, щоби Томмі не залишив на боліді ні подряпини, оскільки в цьому випадку фарс розкриється. Том приганяє машину до Луки, який справляється зі своїм завданням за 15 хвилин. Анджело благополучно повертає машину до завершення відведеного часу.

Нотатки Редагувати

  • Якщо перед відправленням звернутися до Сальєрі, він натякне на «секундомір» зверху екрана: «Том, час минає. Нам ніколи розмовляти!» та «Поквапся, у нас мало часу!».
  • У дворі бара Сальєрі, біля вогнища, можна побачити ляльку — зменшену фігуру з розпростертими руками, схожу на ті, що з'являються на баржі, якщо застосувати відповідний чит.
  • Незважаючи на триразове попередження не попадатися поліції, можна не хвилюватися, оскільки в цьому розділі патрулі в місті відсутні.
  • Проїжджаючи по мосту Джуліано, ви побачите скупчення людей, які відмовляють самовбивцю, що намагається зістрибнути з моста в ріку. Ця сцена — ексклюзив для PC-версії.
  • Там же стоїть єдиний за всю сюжетну гру Bolt Ambulance. У відповідній статті написано, як його можна роздобути.
  • Незважаючи на те, що охорона повинна змінитися у 01:15, у грі відсутня така сцена — якщо після виконання завдання почекати деякий час, охорона так і не зміниться.
  • Якщо, переганяючи машину до Бертоне, ви злегка пошкодите її, то Лука заразом усуне ці ушкодження — коли будете забирати болід, він виявиться знову цілим.
  • Можна роздобути болід, доштовхавши його потужною машиною прямо до гаража Сальєрі.
  • Якщо уважно слухати розмову Тома з Боббі після повернення боліда в бокс, можна вловити недвозначний натяк на роль Томмі у гонці, що має відбутися.

ГалереяРедагувати

П · О · Р Розділи Mafia
Навчання Навчання
Вступ & Пролог Неможливо відмовитися  · Людина, що біжить: частина 1 & Людина, що біжить: частина 2  ·
Вечірка з коктейлями  · Нескладна робота
Інтермеццо Ⅰ Чесна гра: частина 1  · Чесна гра: частина 2  · Сара & Пора призвичаюватися  · Путана & Святий отець
Інтермеццо Ⅱ Заміська прогулянка  · Омерта  · Візит до товстосумів  · Угода століття!
Інтермеццо Ⅲ Бон Апетит!  · З днем народження!  · Везе ж покидьку!  · Вершки суспільства
Інтермеццо Ⅳ Перевибори  · Чисто для розрядки  · Невеличка халтурка  · Декаданс
Епілог

Випадкова вікі