FANDOM

Щедра нагорода — останнє завдання The Betrayal of Jimmy.

Сел дзвонить Джиммі і дякує йому, що можна більше не турбується про Едді Фу і Ілрое Тассле. Також Сел повідомляє, що тепер він його боржник. Велика частина грошей чекає Джиммі в багажнику червоного Berkley Kingfisher в Ріверсайде. Потім Сел кладе трубку, запрошуючи Джиммі на вечерю з ним і його дружиною Марією.

Проходження Редагувати

Місія починається через дорогу від вашого будинки в Грінфілде. При включенні місії погода стає яскраво сонячної, незалежно від того, якою вона була раніше.

Тепер вам треба проїхати до Ріверсайда (пара хвилин їзди), де ви знайдете вишнево -червоний Berkley Kingfisher. Вам необхідно просто сісти в машину. Тепер вам залишається дивитися на кат- сцену, з гонитвою за особливо небезпечним злочинцем в Емпайр -Беї — Джиммі вендети. Машина виявилася підставною, поліцейських, які влаштували погоню, підкупили Сел і Тем. За, нібито, продаж наркотиків Джиммі отримав великий термін. DLC закінчується зі словами Джиммі: «Вони не знають, кого розлютили». Продовження називається"Jimmy's Vendetta", і оповідає про те, як Джиммі втік з в’язниці і помстився Селу і Тему.

Гру можна продовжити, набираючи очки. Джиммі з’являється неподалік від своєї квартири в Ойстер -Беї.

Цікаві факти Редагувати

  • У ролику поліцейські машини мають сучасне звучання сирен.
  • Машина в ролику пофарбована в яскраво -червоний, і брудніше, хоча в грі машина вишнево -червона і чиста до блиску.
  • У Berkley Kingfisher такий же номерний знак, як у Culver Empire Джо — FQ −358
  • Навіть якщо в кат- сцені Джиммі садять у в’язницю, то Джиммі все одно на волі (можливо баг розробників).

Випадкова вікі