FANDOM

Щуролов — шоста місія Села.

Проходження Редагувати

З самого початку завдання їдьте до першого свідкові. Він озброєний"Магнумом", і стріляє непогано, так що якщо ви граєте на складному рівні, через нього можуть виникнути проблеми. Також убивши першого свідка, до місця вбивства підскочить поліція і бомбісти, так що тримаєте машину напоготові. Пам'ятайте, що це — Хантерс-Пойнт, і тут по вулицях ходять ґанґстери, готові всадити вам кулю в лоб. Також поліцейські можуть допомогти вам: просто приберіть зброю і сховайтеся в укриття, і служителі закону все зроблять за вас (проте, не факт що вони переможуть, адже бомбістів набагато більше).

Другий свідок також буде оточений натовпом головорізів Елроя. Ви можете сховатися за чиєю-небудь машиною, але пам'ятайте одну важливу річ — бомбісти атакують вас, тільки лише углядівши. Розправившись з покидьками, їдьте в безпечну зону.

Поради по проходженню Редагувати

  • Щоб не привертати увагу поліції стріляниною і не витрачати патрони на важко озброєних бомбістів використовуйте для вбивства свідків броньований транспорт, наприклад, інкассаторку або будь вантажівку. Таким транспортом можна запросто задавити в глухому куті супротивників і звільнитися легкими пораненнями.

Випадкова вікі