FANDOM

Явлення драконатринадцятий розділ гри Mafia Ⅱ.

Сюжет Редагувати

Через кілька днів Генрі дзвонить Джо, але до телефону підходить Віто. Виявляється Фальконе дізнався про наркотики і послав Едді за своєю часткою, яка складає $ 60000. В результаті цього, у хлопців не вистачає грошей навіть для того, щоб розплатитися з Бруно, не кажучи вже про свого прибутку з угоди, яку вони провернули. Генрі пропонує Віто і Джо зустрітися парку і обговорити подальший план дій. Прибувши на місце, друзі застають лише жалюгідна подоба того, що раніше було Генрі. Він був жорстоко порубаний китайцями. У момент, коли Джо схилився над трупом, повз проїхала машина китайського дилера, з яким хлопці пару днів тому укладали угоду. Що ж, непогано було б розпитати його про те, що відбувається. Переслідуючи містера Вона Джо обіцяє їх всіх"на їхню локшину покришити", але Віто просить не влаштовувати різанину і робити все по розуму…

Друзі їдуть в китайський ресторан, проте тільки увійшовши в заклад Джо, повний помсти за смерть Генрі, всупереч проханню Віто відразу дістає пістолет і вбиває охоронців ресторану. В результаті друзям довелося розібратися з людьми Вона. Нарешті добираються до містера Вона, людини, що продав їм наркотики. Де гроші, він говорити відмовився, а Джо, держав пістолет до скроні Вона не став затягувати. Убивши Вона, Віто і Джо вибираються з ресторану, ховаються від копів і їдуть по домівках. Містер Вон сказав перед смертю, що Генрі - щур і працював на ФБР. Вони не могли повірити його словами, Джо не став далі його слухати і пристрелив його.

Нагорода Редагувати

Відсутня.

Цікаві факти Редагувати

  • Назва місії може бути відсиланням до фільму "Вихід дракона" з Брюсом Лі .
  • Наркопритон, який можна знайти в ресторані, може бути відсиланням на легендарний фільм Серджіо Леоне разу в Америці з Робертом Де Ніро .
  • У цій главі, Джо використовує звичайний Кольт M1911, хоча в роликах буде показано, що він ходить з Кольтом із збільшеним магазином.
  • Якщо гравець кине коктейль Молотова в паперовий ліхтар, то він загориться і почне сильно кружляти, тим самим ставши досить серйозним"зброєю".
  • Під час перестрілки в ресторані, Джо, убивши одного з китайців, згадує Чарлі Чена. Чарлі Чен — вигаданий персонаж романів Ерла Дерра Біггерса.
  • Назва глави швидше за все виходить від величезного дракона в ресторані. Або ж від самої назви ресторану.
  • Вбивство Генрі за своїм мотиву нагадує вбивство Поли з першої частини. І Поли, і Генрі вбили за порушення правил ведення справ.
П · О · Р Розділи Mafia Ⅱ
Пролог Історична батьківщина  · Дім, милий дім  · Ворог держави (Викрадення Lassiter Series 69) ·
Закон Мерфі  · Циркулярка (Урок гарних манер)  · Добре проведений час
Інтермеццо Ⅰ Пам'яті Франческо Потенца  · Невгамовні (Додаткова місія) · Бальзам і Бінс (Колеса у вогні)  · Обслуговування в номерах  · Наш друг  · Дари моря  · Явлення дракона  · Сходи в небо
Інтермеццо Ⅱ Через терни до зірок
Епілог

Випадкова вікі