FANDOM

Я не боягуз — одна з місій помсти Селу Гравіна в Jimmy's Vendetta.

Проходження Редагувати

Вам необхідно вбити Крутого Френка, щоб"насолити"Селу. Вся місія буде відбуватися в Хілвуде, неподалік від старої обсерваторії. У місії, швидше за все [1], буде складна перестрілка, тому краще запастися боєприпасами в будь-якому з збройових магазинів.

Їдьте до обсерваторії. По дорозі ви зустрінете Shubert 38. Може здатися, що ця машина належить Френкі, який зараз перебуває з задньої сторони обсерваторії, але це не так. Як тільки ви підійдете до маркера, то зрозумієте, що це пастка. Вороги одразу почнуть вас атакувати звідти, звідки ви приїхали. Їх буде достатньо багато, тому на них потрібно велика кількість боєприпасів.

Як тільки ви вб'єте всіх ворогів, їдьте з обсерваторії тим же шляхом, як і приїхали. Вас сповістять про те, що потрібно закінчити місію, дійшовши до безпечної зони. Завдання виконано.

Поради щодо проходження Редагувати

  • Коли ви розберетеся з першою"хвилею"супротивників і будете їхати з обсерваторій, краще протаранити"огорожу"з автомобілів ворогів, щоб заощадити час.
  • Також у цій місій краще взяти закритий автомобіль, щоб вврагі не змогли вас убити відразу ж.

Цікаві факти Редагувати

  • Незважаючи на те, що завдання — таки виконано, місія виявиться проваленої — Френкі — то ж не убитий.
  • Shubert 38 попадається в цьому доповненні всього лише один раз, і то, в цій місії. Тим більше, машина 40 -х років, а на дворі 50 -е.

Примітки Редагувати

  1. Зовсім не обов'язково відповідати"вогнем". Якщо не хочете витрачати патрони або їх дуже мало, то можете спробувати втекти звідти. Сідайте в будь-яку машину і валіть з обсерваторії.

Випадкова вікі