FANDOM

В цій статті описується в основному персонаж із режиму Прогулянка.
00.Ґеймплей ґанґстерів (Mafia) (головна)

Ґанґстер — один із яскравих NPC-персонажів, що зустрічаються в режимі Прогулянка. Відрізняється продуманою поведінкою й відмінною організованістю під час переслідування та атаки. В сюжетній грі ґанґстери повсюдно зустрічаються як бійці кримінальних Сімей.

Загальні відомості Редагувати

Ґанґстерів легко зустріти на міських вулицях — вони ходять поодинці в чорних плащах, або їздять по дорогах Лост-Хевена на машинах удвох. Вони починають вас переслідувати, тільки якщо ви самі спровокували конфлікт — тобто зачепили одного з них (чи їхнє авто) випущеною кулею або своїм автомобілем.

В любому випадку, ґанґстери завжди добре озброєні. Піші одиночки завжди носять Томпсон. У ґанґстерів, що пересуваються на машині (на радарі позначені помаранчевим кольором), зброя різноманітніша — вони можуть бути озброєні револьвером, магнумомабо кольтом, а також обрізом. Рідше попадаються ґанґстери з Томмі-ганом — такі зазвичай сидять справа, на пасажирському місці. Ґанґстери їздять лише на Wright Coupe Gangsterабо Falconer Gangster чорного кольору, і лише в місті (за містом їх немає).

Ґанґстери наділені штучним інтелектом: коли їхня машина пошкоджена й не здатна пересуватися, вони легко викрадають першу ж машину, що їм трапляється. При певній розстановці їм можна підсунути «потрібну» машину (таким чином можна познущатися над ними й посадити їх, наприклад, в Crazy Horse).

Нотатки Редагувати

  • Увагу ґанґстерів можна привернути випадково. Наприклад, коли поліція намагається вбити вас, ви можете сховатися за ґанґстером, і якщо поліцейський почне стріляти, то ґанґстер спочатку розправиться з копом, а потім візьметься за вас (очевидний баг ґеймплею).
  • В режимі Прогулянка, поки ґанґстери сидять в своїй машині, ви не зможете її відібрати, навіть якщо вмієте викрадати такий автомобіль. Щоби забрати собі машину, потрібно змусити ґанґстерів вийти з неї.
  • Автомобіль, на якому їдуть ґанґстери, відновлюється, коли ви «привертаєте» їх на себе. Це можна побачити, якщо, наприклад, підірвати Bolt Ace прямо перед машиною ґанґстерів. Їхнє авто може постраждати, але вони не звернуть на вас уваги. Тепер стріляємо в будь-яку частину їхнього авто, й машина відновлюється. Скоріш за все, це пов’язано зі скриптом, при котрому машина ґанґстерів стає швидче при погоні за вами.
  • Іноді вдається дістати форсовану машину ґанґстерів. Для цього після початку погоні потрібно спробувати вбити ґанґстера, що сидить за кермом, до того як він заглушить двигун. Для цього «трюку» краще вибрати ґанґстерський Wright Coupe, оскільки ця машина не має бокових шибок.
  • Ґанґстери мають ту ж саму модель, що й Джої, але ті, що їздять у машинах, можуть мати й іншу унікальну модель.
  • Вбивство кожного ґанґстера приносить гравцю нагороду в $500 (якщо ж підірвати їхню машину разом із ними всередині, то нагорода буде лише за знищене авто).
  • Ґанґстери — досить суворі хлопці й можуть стріляти з обрізу 4-6 разів підряд.
  • Ще одна їхня особливість — вони ніколи не припаркуються й не поступаються дорогою, якщо сигналити ззаду.
  • Вони можуть сказати щось із фраз поліцейських, наприклад: «Я вб’ю тебе!» чи «Що тут коїться?» й таке інше (але частіше говорять: «Я виб’ю тобі зуби!»).

Галерея Редагувати

Випадкова вікі