FANDOM

00.Ґеймплей NPC (головна).jpg

NPC (англ. Non-Player Character) — некерований гравцем персонаж, його діями керують скрипти. Вони можуть бути дружніми, нейтральними та ворожими. Неігрові персонажі служать важливим засобом створення ігрової атмосфери, мотивують гравця здійснювати ті чи інші дії та являються основним джерелом інформації про ігровий світ і сюжет гри.

Щоби розпочати спілкування з ними, необхідно натиснути кнопку «Дія». Залежно від виконуваних функцій, NPC по-різному реагують на Тома:

  • Мирні мешканці Лост-Хевена найчастіше нейтральні: «В мене зовсім немає часу на розмови». В розділі Чесна гра: частина 2 випадкові перехожі вітають із перемогою в гонці. Однак, якщо спробувати викинути водія проїжджаючої мимо машини, деякі захищатимуть свою власність кулаками, бітами, пістолетами; але більшість трусить і при звуках пострілів розбігаються. Іноді NPC підтримують довгі розмови, як пасажири пароплава під час проходження розділу З днем народження!. В розділі Чисто для розрядки двоє робочих порту люб'язно допоможуть перенести десяток коробок.
  • Друзіспівучасники й члени сім'ї Сальєрі, якщо поранити їх при виконанні місії, вимовляють роздратовані фрази, у випадку смерті — завдання буде провалене. При стрільбі в барі Сальєрі вся Сім'я обернеться проти Тома.
  • Вороги — деякі атакують головного героя, лише тільки углядять його. Інші, як, наприклад, охоронник біля складу в Робочому районі, попереджатимуть про неприпустимі дії та дадуть відповідь вогнем лише в крайньому випадку.

Загалом, дії NPC-персонажів додають барв світу «Mafia». Навіть помираючи, вони можуть встигнути вимовити: «Передайте моїй дружині…».

Випадкова вікі