FANDOM

00.1С (головна)

Фірма «1С» — російська компанія, локалізатор та видавець ігор серії «Mafia».

Опис Редагувати

Спеціалізується на дистрибуції, підтримці та розробці комп'ютерних програм і баз даних ділового й домашнього призначення. Засновник та директор компанії — Борис Нуралієв. Назва компанії виникла з назви власної пошукової програми: не більше 1—єї секунди витрачалося для отримання потрібної інформації.

Історія Редагувати

Компанія заснована в 1991 році[1] в Россії, має штат близько 1000 осіб.

3 березня 2007 року компанії «1С» та «Бітрікс» створили нову компанію «1С—Бітрікс»[2][3]. При цьому права на систему управління вмістом «Бітрікс» були передані новій компанії, а сама система перейменована в «1С—Бітрікс».

17 липня 2008 року було оголошено про те, що «1С» придбає 100 % відомого російського розробника комп'ютерних ігор — компанії «Бука». По даним газети «Ведомости», сума угоди склала близько $80–90 млн[4].

24 лютого 2009 року оголошено про злиття з компанією «Софт Клаб».

30 квітня 2010 року російське видавництво Snowball Studios і компанія «1С—СофтКлаб» оголосили про підпис угоди про об'єднання компаній[5].

На 2010 рік, із запевнень самої ж компанії, «1С» володіла або мала долі більш ніж в 300 IT—компаніях у Росії, СНД та за кордоном (наприклад, у В'єтнамі).

Партнерська мережа Редагувати

«1С» працює з користувачами через найрозгалуженішу на комп'ютерному ринку СНД партнерську мережу, що включає:

  • більше 10000 постійних ділерів у 600 містах бувшого СРСР;
  • більше 4500 підприємств мережі «1С:Франчайзинг», сертифікованих фірмою «1С» для надання комплексних послуг з автоматизації на базі програмних продуктів управління й обліку на підприємствах;
  • центри компетенції з виробництва;
  • центри компетенції з бюджетного обліку;
  • центри компетенції з освіти;
  • регіональні центри компетенції зі звітності;
  • центри сертифікованого навчання продуктам «1С:Предприятие»;
  • більше 1200 авторизованих учбових центрів;
  • більше 200 авторизованих центрів сертифікації в рамках проекту «1С:Профессионал»;
  • сервіс—партнерів та сервіс—центри;
  • розповсюджувачів у регіонах;
  • більше 280 магазинів Асоціації 1С:Мультимедіа в 100 містах (роздрібна продаж програм для домашніх комп'ютерів);
  • «1С Интерес» — мережа мультимедійних супермаркетів та інтернет—магазин із продажу ігор для комп'ютерів, ігрових приставок, програмного забезпечення, фільмів, музики, книг та інше.

Розповсюдження Редагувати

Фірма «1С» є офіційним дистриб'ютором програмного забеспечення стороннього виробництва: ABBYY, IBM Lotus, Intel, Microsoft, Movavi, Novell, Symantec, ESET, Альт Лінукс, ПРОМТ, ИНЕК, Лабораторія Касперського, ЕргоСОЛО та більше 100 інших.

Боротьба з піратством Редагувати

З 2007 року компанія посилила дії по боротьбі з комп'ютерним піратством[6]. Зокрема, було заборонено розповсюдження продуктів «1С» за допомогою російського бітторрент—трекера rutracker.org (тоді ще torrents.ru)[7].

Показники діяльності Редагувати

З підсумків 2007 року компанія займає 14,4 % російського ринку ERP в грошовому еквіваленті[8]. У 2008 році фірма вийшла на друге місце на ринку ERP Росії, збільшивши свою долю до 18,7 % в грошовому вираженні[9].

За даними CNews Analytics, виторг «1С» у 2008 році склав 10,12 млрд руб. (близько $406 млн). В той час як у 2007 році об'єм продажу склав $370 млн, а в 2006 році — $190 млн. За даними газети «Коммерсантъ», у 2008 році чистий прибуток компанії склав $55 млн.[10] Найбільший зріст — 34 % — в сегменті мультимедійного програмного забезпечення. Сегмент ділового ПЗ виріс на 8 %, дистрибуція зосталася майже на рівні 2007 року — зріст 1 %[11].

За даними «Коммерсантъ»'у, виторг за перший квартал 2009 року впав на 39 % у порівнянні з аналогічним періодом 2008 року[12]. За думкою управляючого партнера Moorgate Capital Андрія Зубкова, влітку 2008 року компанія оцінювалася мінімум у мільярд доларів, але за станом на червень 2009 року коштує $500–600 млн[10][13].

Примітки Редагувати

Випадкова вікі