FANDOM

  • 8 —9 Січня:Віто Скалетта повертається в Емпайр—Бей на місяць через отримані травми. Дізнавшись, що його батько повинен велику суму грошей, Віто звертається за допомогою до Джо Барбаро. Джо допомагає йому "відкосити"від армії і заробити трохи грошей у своїх колег по роботі.
  • 10 Січня: Мама Віто, Марія Скалетта, просить сина влаштуватися до Дереку Паппалардо в доки на чесну роботу. Сам Віто, приїхавши туди, відмовляється надривати спину за жалюгідні 10 баксів. Дерек дізнається, що Скалетта знайомий з Джо Барбаро і сам пропонує йому непогану роботу — витрусити з докерів гроші на"перукаря". Увечері Джо просить Віто приїхати до бару "У Фреді". Там він оголошує, що сьогодні їх провідає солдат сім'ї КлементеГенрі Томасіно. Прийшовши в бар, Генрі знайомиться з Віто і дає йому завдання вкрасти талони на бензин в Департаменті управління. Скалетта успішно грабує федеральне будівлю. За іронією долі, Віто довелося розвозити талони по заправках, щоб встигнути продати їх до півночі.
  • 15 Лютого: Генрі наказує Віто і Джо пограбувати ювелірний магазин. Все йде успішно, але хлопцям заважають ірландські бандити О'Ніла, які неакуратними діями провокують приїзд поліції. Віто і Джо збігають з магазину.
  • 20 Лютого: Генрі пропонують контракт на вбивство Сідні Пен а. Взявши з собою Віто і Джо, він під'їжджає до спиртзаводу і, помітивши"Товстуни", починає обстріл. Ґанґстери вбивають всю охорону Піна, але перед смертю Сідні стріляє Генрі в ногу. Віто довозить його до Ель Греко, місцевим мафіозному лікаря. Свої зароблені гроші Віто віддає своїй сестрі, щоб оплатити всі борги батька.
  • 26 Лютого: Початок подій DLC Joe’s Adventures
  • 26 Лютого: Віто затримують поліцейські за підозрою в крадіжці талонів на бензин. Йому загрожує судова справа. Джо намагається допомогти другу, убивши свідка, який здав Скалетті. Він знаходить цього заправника, але виявляється, що настукачіл не він, а Стен, який зараз хоче сховатися. Але, згодом, вбивство Стена вже безглуздо, адже є ще один, Річард Мацея. Ледь не загубивши Річі, Джо вбиває його. Сподіваючись, що Віто буде звільнений на суді, Джо повертається додому.
  • Квітень: Проходить судову справу Віто. У підсумку, Скалетті засуджують до десяти років позбавлення волі. Обурений Джо зривається на Луку Гурине, що той не розібрався з судом. Наступного дня, Генрі попереджає Джо про небезпеку з боку сім'ї Клементе і радить йому забратися з міста. Джо негайно їде з Емпайр— Бея.

Див також Редагувати

Примітки Редагувати

Випадкова вікі